3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

توسعه مشاغل خانگی و غلبه بر تاثیرات اقتصادی کرونا با استخراج بیت کوین

ویروس کرونا و ترس از شیوع بیشتر آن در جهان اکثر کسب و کارها را به تعطیلی کشانده است. مردم به خودقرنطینگی روی آورده و در خانه مانده‌اند، اما هزینه های زندگی تعطیلی ندارد. در این شرایط برخی بر این باورند که کسب و کارهای خانگی می‌تواند در چنین شرایطی به اقتصاد خانواده کمک کند.

توسعه کسب و کارهای خانگی و غلبه بر اثرات اقتصادی ویروس کرونا

در شرایط فعلی،  فیسبوک دفتر خود در سیاتل و سامسونگ چندین کمپانی‌اش را در کره تعطیل کرده‌ است. گوگل، مایکروسافت و ادوبی، دیگر غول‌های تکنولوژی هستند که کنفرانس‌های مهم خود را لغو کرده‌اند. در حال حاضر اپیدمی ویروس کرونا که قریب به صد هزار نفر را مبتلا کرده و بیش از ۳ هزار نفر را به کام مرگ فرستاده، بیش از هر زمان دیگری اقتصاد جهانی را تهدید می‌کند.

سی‌ان‌ان تخمین می‌زند که ویروس کرونا خسارت سرسام‌آور ۶۰ میلیارد دلاری برای اقتصاد چین به دنبال داشته و برخی رسانه‌های هنگ کنگ نیز رقم خسارت اقتصادی را 185 میلیارد دلار برآورد کرده‌اند.

در ایران نیز کابوس التهاب و بی‌ثبانی در شش ماهه دوم سال ۹۸ هنوز برای کسب و کارها تمام نشده است. قطعی اینترنت، آمد و شدهای سیاسی و حالا ویروس کرونا، اندک آورده‌های بسیاری از کسب و کارها را به قهقرا برده است. استارتاپ گردشگری علی‌بابا، نمی‌تواند قرار داد حدود ۲۵ درصد از کارکنانش را تمدید کند و الی‌گشت نیز بیش از ۸۰ نفر از کارکنان خود را تعدیل کرده است.

صنعت گردشگری در ایران در تاریک‌ترین روزهای خود به سر می‌برد. اما اگر گمان می‌کنید اوضاع در سایر کسب و کارها بهتر از این است، کافی است سری به بازارهای بی‌رونق شهرتان بزنید؛ البته باز هم به این نکته توجه داشته باشید که خروج از خانه مساوی است با افزایش احتمال ابتلا به کرونا!

در چنین شرایطی، پاسخ به سوال «چه باید کرد؟» بیش از هر زمان دیگری دشوار است. در این نوشته بنا داریم راهکاری فناورانه برای برون‌رفت از اوضاع بد اقتصادی در سطح فردی ارائه دهیم تا بلکه بتوانیم حداقل گلیم خود را از آب بیرون بکشیم و از پرتگاه تورم و افزایش بی‌رحمانه قیمت‌ها به پایین پرتاب نشویم.

از تراژدی اقتصادی فوق‌الذکر که بگذریم، به بازار پررونق رمزارزها و استخراج بیت‌کوین می‌رسیم. در حال حاضر بسیاری از ما از ترس شیوع ویروس کرونا خانه‌نشین شدیم. شاید بد نباشد از فرصت پیش آمده برای شروع یک کسب و کار جدید استفاده کنیم.

قیمت هر بیت کوین این روزها حدود ۱۰ هزار دلار است، چیزی قریب به ۱۵۰ میلیون تومان و جالب اینجاست پیش بینی می‌شود که این رقم در مدت زمانی نه چندان طولانی به مبالغی بسیار بالاتر نیز خواهد رسید.

جان مک‌آفی، توسعه دهنده مشهور آنتی‌ویروس مک‌آفی، به دلیل پیش‌بینی‌های درست‌اش از قیمت بیت‌کوین شهرت فراوانی کسب کرده است. وی معتقد است که قیمت هر بیت کوین در اواخر سال ۲۰۲۰ به رقم سرسام‌آور ۱ میلیون دلار خواهد رسید. این پیش بینی اگرچه ممکن است بزرگنمایی زیادی به نظر برسد، اما سایر آنالیست‌های بیت‌کوین نیز در پیش‌بینی‌های‌شان روند قیمت بیت‌کوین را صعودی می‌بینند.

به عنوان مثال تام لی، آنالیزور مطرح فانداسترات  (Fundstrat)پیش بینی کرده که قیمت هر بیت کوین در سال ۲۰۲۰ میلادی تا ۹۱ هزار دلار رشد خواهد داشت. فران استراینر  (Fran Strajnar)مدیر عامل بنیادBrave New Coin نیز در تجزیه و تحلیل‌های خود می‌نویسد «قیمت هر بیت‌کوین در سال میلادی جدید می‌تواند تا آستانه ۲۰۰ هزار دلار افزایش داشته باشد».

همه این‌ها یعنی بازار نوپای رمزارزها فرصت مناسبی برای رشد اقتصادی افراد و همچنین فضای مناسبی برای توسعه یک کسب و کار خانگی و کسب درآمد دلاری است. اما چگونه؟

خرید و اجاره ماینر، یک کسب و کار خانگی باصرفه است

بیت‌کوین در اولین روزهای سال ۲۰۰۹ معرفی شد و در آن زمان تنها ابزارهای پردازشی قوی کامپیوترها بودند. در اولین سال آغاز به کار این پول دیجیتالی، مفهوم ماینینگ بیت کوین چندان معنایی نداشت. قیمت بیت‌کوین یک سال بعد از عرضه آن در بهترین حالت، ۸ سنت بود.

اما چند سال بعد داستان به شکل دیگری رقم خورد. نرخ رشد قیمتی بیت کوین به یکباره سرعت گرفت تا جایی که در دی ماه 96، قیمت بیت کوین چیزی نزدیک به 20 هزار دلار برای هر واحد از آن رسید. بدین شکل بیت کوین ماینینگ برای بسیاری از افراد جذابیت پیدا کرد و به همین علت دیگر استخراج آن با کامپیوترهای شخصی به صرفه نبود.

این موضوع باعث تولید دستگاه هایی به نام ماینر شد و در حوزه استخراج ارز دیجیتال، فارم ماینینگ بوجود آمد. فارم ها در واقع محیطی هستند که افراد با فراهم کردن برق مورد نیاز و همچنین شرایط نگهداری تعداد زیادی دستگاه ماینر، جهت استخراج ارزهای دیجتال در ابعاد گسترده اقدام می کنند. با این وجود فراهم کردن شرایط مناسب برای ماینینگ کار چندان ساده ای نیست و هزینه های زیادی را تحمیل خواهد کرد. پس در حال حاضر چگونه می‌توان با استخراج و سرمایه گذاری در بیت کوین به درآمدزایی رسید؟

برای استخراج بیت کوین موانع بزرگی سد راهتان قرار دارد. اگر تجربه و دانش تخصصی و فنی ندارید و سرمایه کلانی هم برای برپایی یک فارم استخراج بیت کوین و پرداخت هزینه‌های بالای نگه‌داری ماینر، پیکربندی سخت‌افزاری و پرداخت بهای سنگین برق در اختیارتان نیست، می‌توانید از شرکت هایی کمک بگیرید که در این زمینه تجهیزات و تخصص کافی دارند.

سامانه آی میانر، محلی برای سرمایه گذاری در زمینه استخراج بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی است. ممکن است تاکنون عواملی همچون ریسک از دست رفتن سرمایه، نداشتن دانش کافی و مسائل فنی استخراج بیت کوین شما را از فعالیت در این عرصه بازداشته باشد،‌ اما این شرکت که یکی از پیشرفته‌ترین و مطمئن‌ترین سامانه‌های ارائه خدمات خرید و اجاره ماینر است، بسیاری از این موانع را مرتفع کرده و با وجود پلتفرمی که توسعه داده، کسب درآمد دلاری حتی در منزل را نیز امکان پذیر کرده است.

این شرکت بین المللی‌ با سال‌ها تجربه، تلاش می‌کند بخش عمده‌ای از این مسیر را پا به پای شما بیاید و امکان سرمایه‌گذاری با ریسک اندک و سودآوری در بازار بیت‌کوین و دیگر رمزارزها را برای شما مهیا کند.

با صدور مجوز برای آی ماینر از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، این شرکت پس از چندین تجربه موفق در حوزه خرید و اجاره ماینر در کشورهایی نظیر ترکیه، روسیه، اوکراین و تایلند، اکنون خود را برای فعالیت در بازار ایران آماده می‌کند. کافی است سری به وب‌سایت https://iminer.net/fa بزنید و اقدام به خرید یا اجاره ماینر کنید.

حال بدون آنکه با چالش‌های دشوار فنی احداث و راه‌اندازی یک فارم ماینینگ دسته و پنجه نرم کنید و یا مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی شوید، می‌توانید فعالیت در بازار نوین، فناورانه و پررونق بیت‌کوین را آغاز کنید.