3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

توصیه مهم رئیس اتحادیه طلا و جواهر به خریداران طلا

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه تقاضا برای طلای آب‌شده کاهش یافته گفت: اگر مردم دنبال تبدیل کردن پول خود به طلا هستند، طلای آب‌شده و مصنوعات طلا را حتما حضوری خریداری کنند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، ابراهیم محمدولی درباره خرید طلای آب‌شده اظهار داشت: به دلیل بازگشت آرامش نسبی به بازار طلا و اطلاع رسانی در مورد مضرات خرید طلای آب شده، تقاضا برای خرید آن طی ۴۰ روز اخیر نسبتاً کاهش یافته است و اکنون، بیشتر خود صنعتگران حوزه طلا در معاملات طلای آب شده فعال هستند که اهل فن بوده و می‌توانند درست یا غلط بودن طلای آب شده را تشخیص دهند.

  • مرز قیمتی مهم برای صعود دوباره سکه | حباب سکه چقدر شد؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: زمانی که بازار دچار نوسانات شدید قیمتی می‌شود، مردم پول را تبدیل به طلا می‌کنند چرا که طلای آب شده مالیات بر ارزش افزوده و اجرت ندارد.

وی با بیان اینکه هیچ کس از خرید مصنوعات طلا متضرر نمی‌شود، تاکید کرد: توصیه می‌شود افرادی که در صنعت طلا خبره نیستند به بخش طلای آب شده ورود نکنند، زیرا ممکن است عیار پایین بخرند و در زمان فروش متوجه این موضوع شده و متضرر شوند.

وی ادامه داد: اگر مردم به دنبال تبدیل پول خود به طلا هستند، مصنوعات طلا آن هم به صورت حضوری بخرند تا اگر مشکلی هم پیش آمد به راحتی بتوانند پی گیری کنند.

  • مسافران ۳ کیلو مصنوعات نقره می‌توانند به خارج ببرند

محمد ولی در مورد بازار نقره نیز گفت: بعد از طلا و پلاتین، نقره یکی از فلزات گرانبهاست زیرا مصنوعاتی از آن ساخته می‌شود که برای مردان هم کاربرد زیادی دارد. مسافرانی که از کشورهای همسایه به کشور ما و شهرهای زیارتی ما سفر می‌کنند، بیشتر مصنوعات نقره می خرند و این بازار در کشور رونق نسبی دارد.

وی افزود: طبق قانون کشورمان، مسافران می‌توانند تا سه کیلوگرم مصنوعات نقره به خارج از کشور ببرند. صادرات طلا هم اگر بازاریابی شود مشکلی ندارد و در ازای خروج مصنوعات طلا باید طلای خام به کشور برگردانند. خروج طلای مسافری نیز همچنان ۱۵۰ گرم است.