3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

حباب سکه ٧٠٠ هزار تومان شد!

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به نوسان قیمت‌ها طی یک هفته‌ی اخیر، از افزایش قیمت سکه و طلا در پی افزایش نرخ ارز در داخل علیرغم کاهش قیمت اونس جهانی خبر داد و روند بازار طلا و سکه را در هفته پیش رو با توجه به ایام محرم کم نوسان پیش بینی کرد.

 ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در این هفته اونس جهانی طلا و نرخ ارز در داخل با افت و خیز همراه بوده است، اظهار کرد: بهای جهانی طلا در این هفته حدود ۸۰ دلار در نوسان بود و این فلز گران‌بها تا مرز ۱۶۸۴ دلار نیز ریزش کرد اما در ادامه، قیمت هر اونس طلا تقویت شد و نهایتا در طول هفته به افت هفت دلاری بسنده کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: برخلاف اونس جهانی طلا، نرخ ارز در هفته گذشته با افزایش همراه بود و این رشد، قیمت طلا و سکه را در بازارهای داخلی تقویت کرد؛ به طوریکه هر سکه تمام بهار آزادی در این هفته ۳۷۰ هزار تومان رشد قیمت داشت. همچنین سکه طرح قدیم ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۷۰ هزار تومان و سکه گرمی بدون تغییر باقی ماند.

وی اعلام کرد: هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در این مدت با نوسان نرخ ارز دچار افت و خیز شد و در نهایت رشد ۲۱ هزار تومانی را در طول این هفته ثبت کرد. هر مثقال طلای ۱۷ عیار نیز  بیش از ۹۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد.

این مقام صنفی تاثیر پذیری طلای داخلی از بازار ارز را بیش از اونس جهانی طلا طی یک هفته اخیر دانست و گفت: اونس طلا در این هفته با تقویت ارزش جهانی دلار در مسیر کاهشی قرار داشت، اما  رشد فراگیری کرونای دلتا در سطح جهان مانع ریزش بیشتر طلای جهانی شد و بار دیگر بهای جهانی طلا روند صعودی را پیش گرفت. روزهای آتی اما به نظر می‌رسد با توجه به در پیش بودن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و تعطیلی بازار، قیمت‌ها در بازار طلا وسکه با آرامش و حداقل نوسان همراه باشد.

حباب سکه به ۷۰۰ هزار تومان رسید!

محمد ولی در رابطه با آخرین قیمت‌ها نیز گفت: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۱ میلیون تومان و هر قطعه سکه تمام بهار طرح جدید ۱۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان قیمت دارد. هر قطعه نیم سکه به پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و ربع سکه به سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسیده‌ است. همچنین سکه‌های یک گرمی نیز دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در آخرین معاملات روز گذشته (پنجشنبه) تعیین قیمت شد. به همین ترتیب هر مثقال طلای ۱۷ عیار به چهار میلیون و ۷۸۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۰۵ هزار تومان رسیده است.  
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پایان در رابطه با وضعیت حباب سکه نیز اظهار کرد: افزایش تقاضا برای خرید سکه، حباب سکه را بزرگتر کرده و در حال حاضر حباب سکه تا ۷۰۰ هزار تومان افزایش داشته است. این درحالیست که در روز مشابه هفته گذشته حباب سکه در محدوده ۵۰۰ هزار تومان بود. رشد ۲۰۰ هزار تومانی حباب سکه از تقاضای زیاد نشات گرفته است.

انتهای پیام