3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

حضرتی : با ارز دیجیتال مثل ماهواره و ویدیو برخورد نکنید

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن امکان استخراج ارز دیجیتال در ایران گفت که نباید با این موضوع مثل ویدیو ماهواره برخورد کرد.

به گزارش ایسنا، الیاس حضرتی در نشست فعالان سیاسی با رئیس جمهور اظهار کرد: ما باید در این اوضاع و احوال دست به ابتکاراتی بزنیم. ارز دیجیتال در حال حاضر موضوع مهمی در دنیا است. چین ماه گذشته حقوق 300 میلیون کارگر را با ارز دیجیتال پرداخت کرده است. ما در کشور گاز ارزان داریم و می‌توانیم از آن برق خوب تولید کنیم. و از آن برق  می‌توانیم ارز دیجیتال استخراج کنیم.  ما مثل  برخورد با ویدیو و ماهواره و رادیو و گرامافون همچنان این قضیه را کش می‌دهیم در حالی که با این کار می‌توان سالیانه 5 تا 7 میلیارد درآمد ارزی ایجاد کرد.

وی افزود: این امر برای خیلی از افراد ایجاد انگیزه می‌کند که نیروگاههای بزرگی بسازند . وزارت نیرو می‌تواند در ساعات پیک مصرف برق را دراختیار شبکه سراسری برای تامین برق خود قرار دهند و در ساعات غیر پیک آن را در اختیار این افراد بگذارد که بتوانند ارز دیجیتال استخراج کنند. در حال حاضر دنیا در این زمینه کار می‌کند و این برای ما که در تحریم هستیم ضروری‌تر ازهر چیزی است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان این‌که «دولت و مجموعه نظام در جنگ با کرونا خوب عمل کرده است» اظهار کرد: برای اولین بار بعد از چندین سال ، شاید بعد از ده یا 20 سال بخش حاکمیتی نظام توانست یک هماهنگی مختصر اولیه را به نمایش بگذارد. صدا و سیما مطالب و صحبت‌های رئیس جمهور را خوب منعکس کرد و همه فکر کردند اگر آقای روحانی از 5 -6 سال قبل رئیس جمهور است چرا خبری از بیانات ، رهنمودها و مدیریت ایشان نداشتیم. یا صدا و سیما خوب شده یا آقای روحانی و در یکی از آن‌ها تغییر ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این که نهادهای حاکمیتی پشت هم هستند اولین عقل حکومت داری است . حاکمیت در کنار هم است و امکان ندارد صدا و سیما در جایی علیه دولت مطلبی بگوید و هر روز آن را تضعیف کند . برنامه تحلیل، سخنرانی و میزگرد بگذارد.این اتفاقی است که به رحمت کرونا رخ داده و باید آن را نگه داریم.

حضرتی با اشاره به رونق بازار بورس گفت: یک نهضت تامین مالی در کشور ایجاد شده و این یک نکته مثبت دولت آقای روحانی است. باید از وزیر اقتصاد تشکر کرد که محکم ایستاده است. ما حرکتی از بانک محور بودن به سمت بازار محور بودن کردیم و اقتصاد مردمی را ترویج می‌کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد:‌در مورد واگذاری‌ها همیشه هزار و یک حرف و حدیث بوده اما الان به بهترین ، سالمترین و شفاف ترین شکل و به صورت شیشه‌ای آمار وارقام دیده می‌شود و واگذاری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام