3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

حمله وزارت دادگستری آمریکا ارزش بیت کوین را کاهش داد

به دنبال تلاش وزارت دادگستری آمریکا برای بازپس گیری بیت کوین های دریافتی توسط هکرهای خط لوله کولونیال، ارزش بیت کوین از روز گذشته روند نزولی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی ان بی سی، بررسی های موسسه کوین متریکس نشان می دهد ارزش بیت کوین روز سه شنبه عصر به زیر 32 هزار دلار سقوط کرد.

وزارت دادگستری آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد موفق شده بیت کوین هایی به ارزش 2.3 میلیون دلار را از گروه هکری دارک ساید که عامل اختلال در خط لوله انتقال انرژی کولونیال بوده اند، بازپس بگیرد. پلیس فدرال آمریکا با دسترسی به کلید خصوصی یا کلمه عبور مورد استفاده یکی از هکرها برای دسترسی به کیف پول بیت کوین توانست آن را هک کند و بیت کوین های مسروقه از شرکت کولونیال را به دست آورد.

به نظر می رسد این رویداد نگرانی در مورد امنیت ارزهای دیجیتال را در میان خریداران و فروشندگان ارزهای مذکور افزایش داده و علاقه به داد و ستد آنها را کاهش داده است. این رویداد بر روی ارزش سایر ارزهای دیجیتال نیز تاثیر منفی داشته و بر اساس گزارش ها ارزش این ارزها نیز گاه بین 7 تا 8 درصد کاهش نشان می دهد.

بیت کوین در ماه های گذشته رشد تصاعدی مناسبی داشته و در مواردی ارزش آن به بیش از 60 هزار دلار به ازای هر یبت کوین رسیده است. هر چند این روند طولانی نشده و پس از آن ارزش هر بیت کوین به حدود 30 هزار دلار کاهش یافت.

انتهای پیام/