3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

خدمات دولت الکترونیکی از پیام‌رسان‌های داخلی ارایه می‌شوند

به گفته معاون وزیر ارتباطات، جهت گسترش خدمات پیام‌رسان‌ها به امور شهروندی، خدمات دولت الکترونیکی طی دو هفته آینده از طریق پیام‌رسان‌ها قابل دسترس خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دولت الکترونیکی یک نرم‌افزار یا دیتاسنتر و یک پروژه نیست بلکه شیوه نوینی از حکمرانی دولت و ارتباط دولت با دولت، دولت با مردم به منظور بهینه‌سازی شیوه‌ها و شفاف‌سازی فرآیندها و مقابله با فساد است. با این اوصاف، به گفته کارشناسان آنچه که امروز برای توسعه دولت الکترونیکی نیاز داریم، اعتقاد و عزم ملی است اما برخی از مدیران به‌دلیل عدم اعتقاد و تصور واحد از اهمیت استقرار دولت الکترونیکی هم‌چنان در برابر این عزم ملی مقاومت می‌کنند.

اکنون زیرساخت‌های دولت الکترونیکی به لحاظ شبکه ملی اطلاعات و زیرساخت‌های امنیتی و دیتاسنتر و زیرساخت‌های نرم‌افزاری مربوط به مرکز ملی تبادل اطلاعات در ایران، در زمانی کمتر از الزام قانون ششم توسعه محقق شده است و در زمینه توسعه دولت الکترونیکی شاهد رشد ۱۰ برابری هستیم اما این موضوع نباید ما را فریب دهد چراکه از تعداد ۲۵۰۰ دستگاهی که باید به مرکز ملی تبادل اطلاعات متصل شوند، تنها، تعداد ۲۲۵ دستگاه اتصال یافته‌اند و ما فاصله زیادی تا پیاده‌سازی کامل دولت الکترونیکی داریم.

در هر حال، اخیرا حمید فتاحی – ‏‏معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت – در یکی از شبکه‌های اجتماعی با اشاره به رشد ماهانه ده درصدی ترافیک یکی از پیام‌رسان‌های داخلی، آن را نشان‌دهنده افزایش کیفیت محصولات بومی دانسته و تاکید کرده که جهت گسترش خدمات پیام‌رسان‌ها به امور شهروندی، خدمات دولت الکترونیکی طی دو هفته آینده از طریق پیام‌رسان‌ها قابل دسترس خواهد بود.

او هم‌چنین گفته بود که مشکل پیام‌رسان‌های داخلی مسیر ۴بانده و ۶بانده نیست. با این‌حال برای اثبات این موضوع، بیش از 1000 گیگابیت برثانیه (معادل بیش از دو برابر همه شبکه‌های اجتماعی خارجی) از ظرفیت شبکه ملی اطلاعات را به پیام رسان‌های داخلی اختصاص خواهیم داد.

به گفته او ظاهرا از برزخ درآمدن وضعیت پیام‌رسان‌های داخلی به مصلحت برخی نیست. چراکه به وظایف خود در سند مصوب شورای عالی عمل نمی‌کنند و دائما با اغراض سیاسی وزارت ارتباطات را هدف قرار می‌دهند. او هم‌چنین این تصویر را منتشر کرده که به وظایف دستگاه‌های مختلف در قبال پیام رسان‌های داخلی اشاره دارد.

انتهای پیام