3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

خدمات ویژه کوین نیک برای ماینرها

صنعت استخراج مدتی است که در کشور به رسمیت شناخته شده و زمینه برای فعالیت قانونی ماینرها فراهم آمده است.

رمز ارزها پول آینده هستند و نمی‌توان از آن‌ها غافل شد. اگرچه تعرفه برق استخراج بالا رفته و برخی بر این باور هستند که استخراج با نرخ بالای برق چندان سودآور نیست؛ اما ارزش بالای بیت کوین سبب می‌شود استخراج در هر شرایطی وسوسه کننده باشد.

کوین نیک به عنوان دستیار شما در دنیای ارز دیجیتال برای ماینرهای ارزدیجیتال برنامه‌های ویژه‌ای دارد تا بتوانند بدون دغدغه به کار خودشان بپردازند و به راحتی کار فروش و تبدیل رمزارزهای خود را انجام دهند. در این مطلب بیشتر این خدمات را تشریح می‌کنیم اگر به استخراج رمز ارز علاقه دارید یا قصد فروش بیت کوین یا هر ارزدیجیتال دیگری را دارید این مطلب را تا آخر مطالعه کنید.

ماینینگ چیست و  ماینر کیست؟

فرآیند تایید تراکنش‌ها در شبکه بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را که به تولید سکه منجر می‌شود ماینینگ می‌گویند و هر کسی که این کار را انجام دهد ماینر است. برای استخراج رمز ارز در گذشته یک کامپیوتر خانگی و یک کارت گرافیک ساده کافی بود. اما از زمانی‌که بیشتر کوین‌ها استخراج شده به دستگاه‌های ویژای که به آن‌ها ای سیک گفته می‌شود نیاز است. استخراج یک فرآیند کاملا تخصصی است که برای حل معادلات پیچیده ریاضی باید از ابزارهای لازم استفاده کرد و به  استخرهای استخراج ارزدیجیتال پیوست.

فرآیند استخراج به خودی‌خود بسیار پیچیده زمان‌بر و پرهزینه است به همین دلیل ماینرها دوست دارند سکه‌های خود را به راحت‌ترین شکل ممکن خرید و فروش کنند یا به سایر رمزارزهای دلخواه خود تبدیل کنند ما برای آن‌ها برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

فرآیند استخراج چگونه است؟

جایی که تایید تراکنش های ارز دیجیتال در شبکه رخ می‌دهد دفتر کل دیجیتال بلاک چین است. با کمک سخت‌افزارهای ویژه کامپیوتری یک ماینر فرآیند استخراج را انجام می‌دهد. پاداشی که استخراج‌کننده دریافت می‌کند بسیار کوچک است؛ اما به دلیل ارزش بالای بیت کوین و برخی از رمز ارزها بسیار به‌صرفه خواهد بود. تهیه یک سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزار منطبق با آن برای شروع کار لازم به نظر می‌رسد. آنچه که از استخراج به دست می‌آید باید در یک کیف پول امن نگهداری شود و بعد از آن برای شیوه سرمایه گذاری و استفاده از آن برنامه ریزی کرد.

شناخت یک پلتفرم امن که کار انتقال رمز ارزها را انجام دهد و از دارایی های دیجیتال ماینر محافظت کند یکی از کارهای مهمی است که هر ماینر باید انجام دهد. درحال حاضر پلتفرم‌های امن و معتبری در کشور فعالیت می‌کنند که کوین نیک یکی از آن‎ها است.

استخراج‌کننده‌ها می‌توانند از خدمات صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف استفاده کنند، تنها شناخت و بررسی خدمات مختلف آن‌ها است که ماینر در تصمیم گیری صحیح و منطقی کمک می‌کند.

کوین نیک برای ماینرها چه برنامه ای دارد؟

از آنجا که کادر کوین نیک مدت‌ها است که در زمینه رمز ارز فعالیت می‌کنند به خوبی نیازهای استخراج کننده‌های رمز ارز را می‌شناسند و بر اساس این نیازها خدمات خود را برنامه ریزی کرده‌اند.

ساده‌ترین راه تهیه رمزارزها این است که آن را بخریم بیشتر علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه به صرافی‌های ارز دیجیتال مراجعه می‌کنند و به سادگی رمزارز دلخواه خود را خریداری می‌کنند. این کار مستلزم صرف هزینه و پرداخت وجه نقد به قیمت روز رمزارزها است.

اما آن‌ها که سودای به دست آوردن رمزارزها را دارند به سراغ استخراج می‌روند. پردازش هر بلاک پاداشی را در بردارد که  در اختیار ماینرها قرار می‌گیرد. آن‌ها می‌توانند این دارایی دیجیتال خود را که در مقابل کار خود دریافت کرده اند، نگهداری کنند به دیگررمزارزها تبدیل کنند یا بفروشند.

کوین نیک

آنچه ما برای شما انجام می‌دهیم:

خرید رمز ارز با قیمت ویژه

سایت برمبنای قیمت روز، رمزارزها را به مبلغ مشخصی از فروشنده انواع رمزارز خریداری می‌کند، کوین نیک برمبنای نرخ همکاری با قیمتی بالاتر از قیمت خرید سایت رمزارزهای ماینرها را خریداری می‌کند.

ما تلاش می‌کنیم بر اساس یک قیمت عادلانه خرید را انجام دهیم تا همگی از مبادله سود متعادلی بدست آورند.

فروش به پایین تر از نرخ سایت

اگر قصد فروش رمزارز داشته باشید نرخ فروش برای ماینرها متفاوت خواهد بود و با حاشیه سود کمتر رمزارزها را به فروش می‌رسانیم. رضایت مشتری اولویت اول کار ما خواهد بود.

تبدیل ارزهای دیجیتال

تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر یکی از خدماتی است که کوین نیک به مشتریان ارائه می‌کند. اگر ماینرها قصد داشته باشند رمزارز استخراج شده خودشان را به رمز ارزهای دیگری تبدیل کنند این کار با امنیت و دقت بالا در این پلتفرم انجام می‌شود.

عدم محدودیت خرید و فروش رمز ارز

کوین نیک برای ماینرها محدودیتی برای خرید و فروش رمز ارزها ندارد و استخراج‌کننده‌ها می‌توانند برمبنای نیاز خود و بدون محدودیت‌های مرسوم، خرید و فروش رمزارز خود را به صورت کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به صرف هزینه انجام دهند.

خرید و فروش راحت

به دلیل شرایط خاص و تحریم‌ها اغلب صرافی‌های ارز دیجیتال به کاربران ایرانی خدمات رسانی نمی‌کنند این محدودیتی است که کار را بسیار دشوار می‌کند. کوین نیک خرید و فروش رمزارزها را برای ماینرها ساده کرده تا دیگر دغدغه مبادله رمزارز نداشته باشند و با خیال آسوده مبادلات خود را انجام دهند.

نتیجه‌گیری

دنیای رمزارزها بسیار جذاب و در عین حال پیچیده است. افرادی که در حوزه استخراج رمزارز فعالیت می‌کنند ضمن صرف وقت و سرمایه به عشق و علاقه بی‌شمار به این حوزه نیاز دارند. آنچه استخراج می‌شود ارزشمند است و خرید و فروش و نگهداری آن کار دشواری است که بدون کمک گرفتن از پلتفرم‌های تخصصی بسیار دشوار خواهد بود.

کوین نیک دستیار شما در دنیای ارزهای دیجیتال است که کلیه مبادلات در آن به صورت کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به تایید اپراتورها انجام می‌گیرد.

بستری که کارشناسان فنی ما فراهم کرده‌اند با کد نویسی و به صورت کاملا ایمن کار خرید و فروش رمزارزها را اجرایی می‌کند. نرخ خرید و فروش رمز ارزها برای همکاران ماینر متفاوت محاسبه می‌شود و ما خدمات ویژه‌ای برای ماینرها در نظر گرفته ایم.