3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

خرید اینترنتی طلا

در گذشته‌های نه چندان دور و قبل از پیدایش اینترنت و بروز و ظهور دنیای مجازی، برای خرید طلا یا در بیانی کلی‌تر هر کالایی، تنها راه آن بود که از خانه خارج می‌شدند و به صورت حضوری به بازار یا مغازه‌های فروش آن کالا مراجعه می‌کردند.

در گذشته‌های نه چندان دور و قبل از پیدایش اینترنت و بروز و ظهور دنیای مجازی، برای خرید طلا یا در بیانی کلی‌تر هر کالایی، تنها راه آن بود که از خانه خارج می‌شدند و به صورت حضوری به بازار یا مغازه‌های فروش آن کالا مراجعه می‌کردند.

عرضه‌ی طلا نیزصرفا در مغازه‌های طلا فروشی سنتی صورت می‌گرفت؛ به این حالت که در اغلب موارد و مانند هر تجارت و کسب و کار دیگری، فرد فروشنده صرفا یک فروشنده بود و دانش و مهارتی در زمینه‌‌ی چگونگی طراحی و تولید طلا و جواهرات نداشت و عمدتا زیورآلات را به صورت آماده و عمده از کارگاه‌های طلاسازی خریداری و در مغازه‌ی خود به فروش می‌رساند.

اما در طی سالهای اخیر با گسترش کارکرد اینترنت و استقبال جوامع بشری از فضای مجازی و در عین حال رشد چشمگیر صنعت طلا و جواهر و نیز شکل گیری برندسازی و پیشرفت دنیای مد، بازار عرضه و تقاضای زیورآلات هم مانند سایر صنایع مرتبط با مد روز و استایل، وارد مرحله‌ی جدیدی از ترقی و توسعه گردید و راه‌اندازی گالری‌های طراحی و تولید اختصاصی مصنوعات طلا و جواهر روز به روز گسترش یافت و مورد استقبال قرار گرفت. 

از همه مهم‌تر امکان خرید و فروش اینترنتی طلا فراهم گردید؛ شاید تا همین چند سال پیش، به ذهنمان هم خطور نمی‌کرد که به سادگیِ آب خوردن و تنها با چند کلیکِ ساده بتوان از طریق اتصال به اینترنت زیورآلات سفارش داد.

حال شاید برای شما نیز سوال شده باشد که اساسا خرید اینترنتی طلا آری یا خیر؟

از آنجایی که اغلبِ ما اطلاعات چندانی در این مورد نداریم؛ به همین خاطر در این مقاله بر آن شدیم تا به تفصیل و به طور جزئی به بحث و بررسی پیرامون اهمیت و مزایای خرید طلا به صورت مجازی و از فروشگاه‌های اینترنتی  بپردازیم.

چنانچه قصد انتخاب و خرید طلاجات و سایر زیورآلات و اکسسوری‌های زینتی حاوی طلا، به ویژه دستبند چرم و طلا و نیز دستبند با پلاک طلا به صورت اینترنتی را داشته و یا در صورت تمایل به آگاهی هرچه بیشتر درباره‌ی مزایای خرید از برندهای عرضه‌ی اینترنتی طلا را دارید؛ دعوت می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه شوید:

معایب خرید حضوری و سنتی طلا

همان‌گونه که در بخش آغازین مقاله اشاره شد؛ مراجعه‌ی حضوری به طلا فروشی‌ها و خرید طلا از بیرون به شیوه‌ی سنتی دردسرهای خاص خودش را دارد.

در یک بیان مختصر برای خرید طلا به صورت قدیمی، عموما ناچاریم حداقل نیمی از روز خود را صرف آن کنیم که از منزل بیرون برویم و پس از پیمودن مسافتی طولانی به بازار طلافروشان یا مغازه‌ی مورد نظر مراجعه کنیم.

بعد از رسیدن به مراکز بورس طلا یا بازار و …، تازه بخش سخت‌تر کار یعنی انتخاب شروع می‌شود و باید ساعت‌ها به ویترین مغازه‌ها خیره شویم تا شاید طلا و جواهر مورد نظرمان را در فرصتی محدود پیدا کنیم چرا که فروشنده‌ی مغازه‌ی طلا فروشی، بعد از اختصاص دادن بازه‌ی معینی از زمانش به شما و ارائه‌ی چند محصول، اگر ببیند نمی‌توانید تصمیم بگیرید، حوصله‌اش سر می‌رود و با گمان این که خریدار نیستید و به اصطلاح سرکارش گذاشته‌اید؛ رفتارش را تغییر داده و به شما می‌فهماند که مغازه‌اش را ترک کنید.

این پروسه بخصوص برای افراد حساس و سخت پسند دشوارتر هم هست و در بسیاری موارد، پس از چندین ساعت جست و جو و پیدا نکردن گزینه‌ی موردنظر، خسته و عصبی به منزل برمی‌گردند.

مزایای خرید اینترنتی طلا

1- دسترسی آسان و 24 ساعته به سایت

به جرات می‌توان گفت از جمله مهم‌ترین حُسن و مزایای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی طلا، امکان دسترسی همیشگی به فضای فروشگاهی سایت و مشاهده‌ی محصولات عرضه شده است؛ یعنی در هر ساعتی از شبانه روز  که فرصت و تمایل مشاهده یا سفارش طلا از سایت را داشته باشید؛  کافیست با لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی خود به اینترنت وصل شوید و بدون هیچ گونه محدودیت زمانی صفحات سایت را زیر و رو کنید؛ تمام محصولات آن را به دقت ارزیابی و با هم مقایسه کنید و در نهایت بدون خستگی و با هزینه‌ی کمتری، طلای منتخب خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

2 جست و جوی سریع و آسان

در تمامی سایت‌های فروش اینترنتی طلا، قابلیت جست و جو یا همان سرچ تعریف شده است. کافیست گزینه‌ی مورد نظرتان مثلا کلمه‌ی گردنبند طلا را در بخش جست و جو سرچ کنید تا در کسری از ثانیه تمامی گردنبندهای سایت به شما نشان داده شود.

3 تنوع بسیار بالا

در اغلب فروشگا‌ه‌های اینترنتی طلا، تعداد و تنوع زیورآلات به مراتب بیشتر از مغازه‌های طلافروشی سنتی است و به تناسب سلایق متفاوت و نیز سطوح مختلف بودجه، محصولات گوناگونی عرضه شده است.

4  حذف خطر دزدیده شدن طلا

زمانی که به صورت حضوری به مغازه‌های طلافروشی می‌روید؛ ممکن است توسط سارقین زیر نظر گرفته شده و در حین خرید و به خصوص مسیر بازگشت به خانه، مورد سرقت واقع شوید. اما در صورت مراجعه به وب سایت و خرید اینترنتی طلا، احتمالِ در معرض دزدی قرار گرفتن طلای شما صفر می‌شود؛ چرا که طلای اینترنتی با بهره‌گیری از ایمن‌ترین شیوه‌های ارسال به دست شما می‌رسد.

5  ارائه‌ی طلا با قیمت معقول و منصفانه‌تر

بعضی از مراکز اینترنتی فروش طلا، به سبب آن که هزینه‌های کمتری بابت ایجاد فضای فروشگاهی، استخدام پرسنل، خدمات  و … متحمل می‌شوند؛ بالطبع محصولات خود را با بهایی مناسب‌تر عرضه می‌کنند.

6  امکان خرید در هر نقطه از کشور

با روی آوردن به خرید غیرحضوری طلا، در هر کجای کشور که ساکن باشید؛ امکان مراجعه به فروشگا‌ه‌های اینترنتی و سفارش به صورت شبانه روزی برای شما فراهم می‌باشد.

7 جشنواره‌های تخفیفی مناسبتی

اغلب گالری‌های فروش اینترنتی طلا، برای جذب مخاطب و بالا بردن فروش خود، در مناسبت‌های مختلف، جشنواره‌های تخفیفی برگزار می‌کنند.

8 امکان عودت کالا

برخی از برندهای عرضه مجازی طلا، برای جلب اطمینان مشتریان خود، این امکان را در نظر می‌گیرند که در بازه‌ی زمانی مشخصی یا تحت شرایط بخصوصی در صورت عدم رضایت  از محصول خریداری شده، آن را بازگردانند.

9 ضمانت و خدمات پس از فروش

اغلب فروشگاه‌های اینترنتی طلا، برای محصولات خود‌ گارانتی معتبری تعریف می‌کنند و از آنجایی که خود تولید کننده‌ی آنها هستند؛ در صورت صدمه دیدن طلا و جواهرات شما، به بهترین نحو می‌توانند تعمیر لازم را بر روی آن اعمال کنند.

پیشنهاد ما

حال در این بخش از مقاله قصد داریم تا شما همراهان همیشگی خود را با یکی از منحصر به فردترین گالری‌های طراحی، تولید و عرضه‌ی طلا و جواهرات به صورت اینترنتی آشنا کنیم؛ این شما و این فروشگاه اینترنتی ویاناگالریا

چرا ویاناگالریا؟

  • ارائه‌ی کالکشن‌های متنوعی از زیورآلات و جواهرات طلا در انواع طرح و رنگ‌های جذاب و به روز و متناسب با سطوح متفاوت بودجه‌
  • عرضه‌ی انواع مصنوعات طلا با طراحی اختصاصیِ تیم طراحی خود،شامل:

طراحی‌‌های کلاسیک، مدرن، مینیمال، طلاجات دست ساز، طلای ریخته‌گری، طلای لیزری و … ؛ بدین ترتیب با طراحی‌های متنوع خود هر سلیقه و استایلی را پوشش می‌دهد.

  • اجرت ساخت معقول و بصرفه برای رفاه حال مشتریان خود
  • استفاده از انواع مشتقات و متریال‌های تکمیلی متناسب با سلیقه‌ی نسل امروز و در نتیجه برخورداری از مصنوعات طلا حتی با بهایی کمتر از یک ‌میلیون
  • امکان بازدید وسفارش اینترنتی و ارسال در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • برخورداری از غنی‌ترین مجله‌ی اینترنتی و ارائه‌ی مقالات و دانستنی‌های مفید و لازم درباره‌ی طلا و هرآنچه بدان مرتبط است.

و اما  برخی از پرطرفدارترین انواع زیورآلات ارائه شده توسط گالری طلای ویاناگالریا عبارتند از:

دستبند چرم و طلا

  • دستبند چرم سری دیاکو

یکی از جذاب‌ترین محصولات ارائه شده توسط این مجموعه، کالکشن دستبند چرم طلا سری دیاکو با طراحی کاملا اختصاصی و تولید شده در طرح و رنگ‌های بسیار متنوع و متناسب با بودجه‌های مختلف است.

srtg

دستبند با پلاک طلا

از دیگر دستبندهای طراحی و تولیدشده به صورت اختصاصی در فروشگاه ویاناگالریا به صورت بندهای زنجیری طلا، نخی و گیس‌بافت، حاوی پلاک طلا می‌توان از کالکشن‌های زیر نام برد:

  • دستبند بندی سری گلاریس

e5ry

  • دستبند بندی سری پرنیان
  • دستبند زنجیری سری زرنوش

ختم کلام

در این مقاله با هدف پاسخ به سوالی که توسط بسیاری از مخاطبان مطرح شده بود که “خرید اینترنتی طلا، آری یا خیر؟”  ، به ارائه‌ی دانستنی‌های جالب و جامع پیرامون مزایای خرید مجازی طلا پرداختیم و ضمن بیان تفاوت‌های خرید حضوری و غیرحضوری زیورآلات، کوشیدیم تا با معرفی یک برند معتبر و مطرح در صنعت طلا یعنی فروشگاه طلای ویاناگالریا و اشاره به برخی مصنوعات تولیدی با طراحی اختصاصی توسط این مجموعه، مخاطبان همواره همراه خود را برای انتخاب و خریدی مطمئن و آگاهانه یاری رسانیم.

چنانچه از نکات دیگری در مورد خرید اینترنتی طلا، برندینگ و گالری‌های طلا و جواهر اطلاع دارید و نیز به منظور در میان گذاشتن هر گونه سوال، نظر یا طرح موضوع پیشنهادی با ما همراه شوید و در قسمت دیدگاه‌ها برای ما و سایر خوانندگان یادداشت بگذارید.