3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

داستان سری فیلم‌های سریع و خشمگین با قسمت یازدهم پایان می‌یابد

یونیورسال پیکچرز قصد دارد با «سریع و خشمگین ۱۰» و «سریع و خشمگین ۱۱» به کارگردانی جاستین لین به داستان سری فیلم‌های سریع و خشمگین خاتمه دهد.

طی سال‌های اخیر سری فیلم‌های سریع و خشمگین همواره یکی از پول‌سازترین و موفق‌ترین مجموعه‌های سینمایی بوده‌اند. نسخه‌های نخست این سری در سراسر جهان به فروش‌های ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلاری دست یافته‌اند، اما پس از نسخه‌ی ششم و با افزایش محبوبیت سریع و خشمگین، این فیلم‌ها فروش‌های میلیارد دلار را تجربه کرده‌اند. دو نسخه‌ی اصلی پیشین این مجموعه یعنی «سرنوشت خشمگین» و «خشمگین ۷» با بودجه‌ی ۲۵۰ و ۱۹۰ میلیون دلاری به ترتیب موفق به فروش ۱ میلیارد و ۲۳۶ میلیون دلاری و ۱ میلیارد و ۵۱۵ میلیون شدند. اما اینطور که پیداست یونیورسال پیکچرز قصد دارد با یک پایان دو قسمتی به کار این مجموعه خاتمه دهد.

  • جان سینا از جزئیات فیلم سریع و خشمگین ۹ می‌گوید

بر اساس گزارش ددلاین جاستین لین که تا به امروز ۵ نسخه از این سری را کارگردانی کرده است، برای ساخت دو قسمت پایانی مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین بازمی‌گردد. هنوز هیچ بازیگری به صورت رسمی برای حضور در فیلم‌های سریع و خشمگین ۱۰ و سریع و خشمگین ۱۱ قرار داد امضا نکرده است، اما احتمالا این دو فیلم نیز با بازیگرانی همچون وین دیزل، جان سینا و میشل رودریگز ساخته خواهند شد.

فیلم «سریع و خشمگین ۹» قرار بود در پاییز امسال راهی سینماها شود، اما به دنبال همه‌گیری کرونا اکران این فیلم تا ماه آوریل ۲۰۲۱ (فروردین/اردیبهشت ۱۴۰۰) به تعویق افتاد. جان سینا قرار است در فیلم سریع و خشمگین ۹ نقش جیکوب تورتو، برادر دومنیک (وین دیزل) و میا تورتو (جوردانا بوروستر) را بازی کند. در نسخه‌های اخیر سری سریع و خشمگین همواره شارلیز ترون شخصیت منفی داستان بوده است، اما اینطور که پیداست در دهمین قسمت از این مجموعه سینا رهبری تیم آدم‌های شرور قصه را برعهده خواهد داشت.

منبع: Screenrant