3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

دستگیری سه نفر به اتهام کلاهبرداری 722 میلیون دلاری رمزارز

پلیس ایالت نیوجرسی آمریکا سه مرد را به اتهام کلاهبرداری 722 میلیون دلاری رمزارز از طریق ترفند پانزی دستگیر کرد.

وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه ای گفت که شرکت بیت کلاب نتورک (BitClub Network) با وعده نرخ سود بالا در ازای سرمایه گذاری در استخر استخراج رمزارز اشتراکی، از سرمایه گذاران کلاهبرداری کرده است.

متهمان توانسته اند بالغ بر 722 میلیون دلار از سرمایه مشتریان را به حساب های شخصی خود انتقال داده و برای کسب سرمایه بیشتر، اسناد مربوط به بازگشت سرمایه را نیز جعل کرده اند.

کلاهبرداری شرکت بیت کلاب نتورک

مقامات امنیتی دو نفر از متهمان را که نقش محوری در این پرونده داشته اند، به کلاهبرداری اینترنتی و فروش اوراق بهادار ثبت نشده محکوم کرده اند. مجازات جرم اول بیش از 20 سال زندان است. متهم سوم که نقش اصلی نداشته، به جرم پیشنهاد و فروش اوراق بهادار ثبت نشده محکوم شده که مجازاتش حداکثر 5 سال حبس است.

شرکت بیت کلاب نتورک سابقه خوبی نداشته و سال 2016 خبرگزاری 99Bitcoins در مورد عدم سرمایه گذاری در این شرکت به کاربران هشدار داد.

این خبرگزاری گفت که توانایی اثبات کلاهبرداری بیت کلاب نتورک را ندارد و ضمن اشاره به مدل و کسب و کار ناکارآمد آن، از کاربران خواست تا در این شرکت سرمایه گذاری نکنند. مارس 2017 نیز سایت Cointelegraph شرکت بیت کلاب نتورک را به حمله به شبکه بیت کوین متهم کرد.

حال که صبحت از کلاهبرداری از طریق بیت کوین شد، بد نیست به معروف ترین کلاهبرداری تاریخ کریپتو یعنی پرونده وان کوین ( OneCoin) نیز اشاره کنیم. در روند رسیدگی به این پرونده پیشرفت های خوبی مشاهده شده است.

نوامبر امسال، قاضی دادگاه شهر منهتن یکی از وکیل مدافعان این پرونده را به جرم پولشویی بالغ بر 400 میلیون دلار از جانب موسس بدنام وان کوین یعنی «روجا ایگناتووا» ملقب به «ملکه کریپتو»، محکوم کرد. این فرد در ازای انجام این کار 50 میلیون دلار پاداش گرفته است.

محل اختفای ایگناتووا همچنان نامعلوم بوده و هفته گذشته وب سایت وان کوین پس از نقش داشتن در کلاهبرداری 4 میلیارد دلاری، سرانجام از کار افتاد.