3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

دلایل محبوبیت جک s۳ در بازار ایران

جک S۵ از آن دسته از خودرو‌هایی است که در ایران سابقه درخشانی دارد و در مدت حضور خود در بازار صلاحیت خود را به‌عنوان یک کراس اور شهری ثابت کرده است. از سال ۹۳ این خودرو به کشور ما وارد می‌شد که از همان سال نیز به دلیل امکانات رفاهی فراوان و قیمت مناسب آن با استقبال زیادی روبرو شد. طوری که درصد زیادی از فروش جک مربوط به خریدوفروش جک اس ۵ در بازار ایران بود.

دلایل محبوبیت جک s۳ در بازار ایران

پس از بحران‌های اقتصادی به وجود آمده در ایران، شرکت واردکننده جک S۵ یعنی کرمان موتور برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت این خودرو دست به مونتاژ آن زد. هرچند طبق گزارش‌ها مالکین خودرو کیفیت خودرو‌های مونتاژ شده در سطح خوبی نیستند، اما پیشینه مثبتی که جک S۵ در ذهن مردم ایران برای خود ساخته و نیز قطعات فراوان و قابل‌دسترس این خودرو باعث شده تا در بازار فعلی خودرو نیز خریدوفروش جک S۵ صفر و کارکرده هم چنان از آمار بالایی برخوردار باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم دلایلی که این خودرو را در ذهن خریداران برجسته و محبوب جلوه می‌دهد، بررسی کنیم.

دلایل محبوبیت جک s۳ در بازار ایران

۱. زبان طراحی عام‌پسند:
شاید اولین چیزی که چشم هر خریداری را به سمت یک خودرو خیره کند طراحی بدنه آن باشد. هرچند نمی‌توان گفت: جک S۵ طراحی بیرونی خیره‌کننده و فوق‌العاده‌ای دارد، اما در طی سال‌های حضورش در ایران این طراحی به‎گونه‎ای بوده که هنوز هم قدیمی و خسته‌کننده به نظر نمی‌رسد. درواقع کمپانی چانگان در طراحی این خودرو در عین سادگی، زبان طراحی مدرن را جای‌داده تا با گذشت چند سال بازهم جذاب و قابل‌قبول به نظر برسد و خریدار را از خرید خود راضی نگه دارد.

۲. موتور نسبتاً قدرتمند نسبت به رقبا:
به‌عنوان یک کراس‎‌اور شهری و نه یک شاسی‌بلند می‌توان گفت: در مقایسه با هم‌رده‌های چینی خود، جک S۵ از موتور قدرتمند و توانایی خوبی برخوردار است. این خودرو با داشتن موتور توربوشارژ ۲ لیتری خود نیروی ۱۷۴ اسب بخاری و گشتاور ۲۳۵ نیوتون متری تولید می‌کند. این میزان نیرو برای یک کراس اور چینی قابل‌قبول به نظر می‌رسد و طبق بررسی‌های انجام‌شده اکثر مالکان این خودرو از توانایی موتور و تجربه رانندگی با جک S۵ کاملاً راضی بوده‌اند. علاوه بر این حداکثر سرعت این خودرو به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این عملکرد در مقابل رقبایی مانند چری تیگو ۵ که مانند جک اس ۵ در بازار ایران فروش بالایی دارد، بسیار رضایت‌بخش‌تر به نظر می‌رسد.

دلایل محبوبیت جک s۳ در بازار ایران

۳. تائیدیه‌های معتبر ایمنی:
در میان تمام برند‌های چینی که در ایران حضور دارند تنها تعداد معدودی از آن‌ها محصولاتی با ایمنی قابل‌قبول به بازار ارائه می‌کنند. جدیداً به دلیل افزایش چشمگیر خودروسازان چینی، کشور چین نیز مانند اروپا موسسه‌ای برای تست تصادفات این خودرو‌ها به نام C-NCAP تأسیس کرده است. اکثر خودرو‌های چینی توسط این موسسه مورد آزمایش قرار می‌گیرند. جک اس ۵ یکی از خودرو‌هایی است که علاوه بر دریافت ۵ ستاره از این موسسه شده، بلکه اولین خودروی چینی محسوب می‌شود که از موسسه تست تصادفات APPLUS کشور اسپانیا نیز تأییدیه ایمنی بر اساس معیار‌های اروپا را دریافت کرده است. یکی از مهم‌ترین دلایل میزان بالای خریدوفروش جک اس ۵ همین میزان بالای ایمنی این خودرو است.

در ادامه به چند مورد از امکانات ایمنی این خودرو اشاره خواهیم کرد:
• ۴ کیسه هوای جلویی و جانبی
• سیستم پایداری الکترونیکی ESC
• سیستم کنترل سرعت در سرپایینی HDC
• سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC
• ترمز پارک برقی
• سیستم کنترل و هشدار باد تایر‌ها
• سیستم ایزوفیکس صندلی‌های عقب برای قرار دادن صندلی کودک
• سیستم قفل ضد سرقت و ترمز ضد قفل ABS
• سیستم توزیع نیروی الکتریکی ترمز EBD و …

دلایل محبوبیت جک s۳ در بازار ایران

۴. امکانات رفاهی و طراحی داخل کابین
از دیگر مسائلی که در استفاده طولانی‌مدت مالکان خودرو موجب رضایت آن‌ها از انتخاب و خرید درست می‌شود، راحتی داخل کابین و دید بصری داخل کابین است. جک اس ۵ هر دو مورد مذکور را در کابین خود برای رانندگان فراهم می‌کند. به همین دلیل در اکثر موارد دارندگان این خودرو حتی باوجود کارکرد بالای این خودرو از خرید جک اس ۵ راضی هستند. طراحی مناسب و مدرن داخل کابین، به‎گونه‎ای است که در اکثر موارد باعث رضایت مشتریان از جک S۵ شده است. علاوه بر این امکانات به‌روز داخل کابین جک اس ۵ رانندگی با این خودرو را لذت‌بخش‌تر کرده است. هرچند به نظر می‌رسد طراحی قسمت‌هایی از داشبورد مانند قرارگیری دریچه‌های هوا در اطراف نمایشگر لمسی کپی‌برداری از برند‌هایی مانند هیوندای باشد، اما این کپی‌برداری برای داشبورد و به‌طورکلی کابین این خودرو هارمونی خوبی را به همراه داشته است که خریداران بسیاری را از انتخاب خود برای خرید جک اس ۵ شادمان می‌کند.
علاوه بر طراحی، راحتی و ارگونومیک بودن صندلی‌ها تأثیر بسیار زیادی در لذت رانندگی‌های طولانی‌مدت با جک اس ۵ دارد. صندلی راننده باقابلیت تنظیم ۶ جهته به همراه حافظه، سیستم ایزوفیکس صندلی‌های عقب، آینه‌های تاشو برقی گرم‌کن دار، صندلی‌های جلو گرم‌کن دار، تکیه‌گاه گردن ضد تصادف، سانروف و بسیاری موارد دیگر نشستن در کابین این خودرو را با لذت و راحتی بسیاری همراه می‌کند که حتی در سفر‌های طولانی نیز شما را خسته نمی‌کند. در پایان باید بگوییم که شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت جک S۵ اگهی‌های سایت دیوار را بررسی کنید و با بودجه مدنظرتان خودروی خود را خریداری کنید.

منبع: ویرلن