3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

رجا| ورود واگن‌های مسافری جدید به ناوگان ریلی

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا از ورود ۶ دستگاه واگن مسافری جدید به ناوگان این شرکت به مناسب فرا رسیدن دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد رجبی اظهار کرد: به حول و قوه الهی و با تلاش همکاران در شرکت نوین صنعت رجا بعد از بازسازی کامل، امروز شاهد آماده به سیر بودن تعداد ۶ دستگاه واگن مسافری نوین از نوع واگن‌های ۴ ستاره هستیم.

وی با اشاره به افزایش سرعت سیر از ۱۲۰ کلیومتر به ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت در این واگن ها، افزود: این واگن‌های دارای کوپه‌های ۴ تخته همراه با سیستم صوتی و تصویری IPTV، تهویه مطبوع با قابلیت تنظیم درجه، سیستم احضار مهماندار، طراحی جدید در میز‌های پذیرایی داخل کوپه (میز یک نفره) و طراحی زیبا در کوپه‌ها هستند.

وی همچنین به آماده سازی یک دستگاه واگن دیگر بعد از بازسازی و آماده به سیر بودن آن اشاره و تصریح کرد: تعداد ۵ سالن از این واگن‌های بازسازی شده ۳۲ نفره و ۲ سالن ۴۴ نفره می‌باشد و ارزش ریالی این بازسازی‌ها بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل رجا یادآور شد: در همین راستا تعداد ۳۸ دستگاه واگن پلور سبز بهسازی شده که ارزش ریالی این بهسازی نیز حدود ۳۸ میلیارد ریال است.

رجبی تغییر سیستم برق ۱۹ دستگاه واگن خودانرژی (گرمایش بخار) برای حذف واگن استیم و محدودیت سرعت ۱۲۰ کیلومتر با هزینه‌ای حدود ۷۶ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات صورت گرفته این واگن‌ها نیز با تغییرات صورت گرفته و افزایش سرعت به ۱۴۰ کیلومتر در ساعت آماده سیر در خطوط ریلی کشور هستند.