3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

روند افزایش قیمت طلا آغاز شد

با نزدیک شدن به پایان سال جاری میلادی قیمت طلا افزایش قابل توجهی از خود نشان داد. به نظر می رسد طلا برای بار دیگر در آستانه افزایش قیمت قرار گرفته است و در حال تلاش برای باز پس گیری برخی از سطوح بالای پیشین می باشد.

روند افزایش قیمت طلا آغاز شد


با نزدیک شدن به پایان سال جاری میلادی قیمت طلا افزایش قابل توجهی از خود نشان داد. به نظر می رسد طلا برای بار دیگر در آستانه افزایش قیمت قرار گرفته است و در حال تلاش برای باز پس گیری برخی از سطوح بالای پیشین می باشد.

در سال 2020 میلادی که در انتهای آن قرار داریم طلا حدود 22 درصد از خود رشد نشان داده و نزدیک به 400 دلار گران شد. در نتیجه می توان گفت 2020 سالی مثبت برای طلا بوده است.

خبر های خوب درباره تایید بسته محرک مالی ایالات متحده، خوشبینی نسبت به توافق میان انگلستان و اتحادیه اروپا در مسئله برگزیت و در نهابت تعطیلات پایان سال میلادی همگی باعث شدند تا قیمت طلا در آخرین روز پیش از تعطیلات پایان سال افزایش یابد.

طلا دو مقاومت عمده را در پیش روی خود دارد. اولین مقاومت در نقطه 1889 دلار و دومین مقاومت سطح 1900 دلار خواهد بود. در صورتی که طلا بتواند این دو مقاومت را پشت سر بگذارد راه آن برای رسیدن به بالای 1920 دلار هموار خواهد شد.

به دلیل تعطیلات کریسمس هیچ داده اقتصادی عمده ای از دولت ایالات متحده منتشر نشده است و در نتیجه در حال حاضر داده های کلان اقتصادی نقش چندانی در وضعیت قیمت طلا ایفا نمی کنند.

کارشناسان انتظار دارند که در سال آینده و یا حداقل در نیمه اول سال 2020 قیمت طلا برای بار دیگر رشد کرده و قیمت ها به اوج های جدیدی دست پیدا کند.