3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

رونمایی از خدمات بیت کوین در کسب و کار های ایرانی

کارشناس حوزه فناروری اطلاعات گفت: کیف پولهای موبایلی متصل به بیت کوین در ایران ایجاد شده است که از این طریق می توان به کاربرهایی که حتی خارج از ایران حضور دارند خدمات ارائه داد و کسب و کار داشت.

بنیامین عباسی کارشناس و فعال حوزه فناروری اطلاعات در ارتباط با به بخشی از دست آوردهای نمایشگاه “تراکنش ایران” اظهار کرد: پروژه وام دهی فرد به فرد در بستر بلاکچین، رونمایی از دستگاه BTM که پرداخت پول نقد را بر اساس فروش بیت کوین انجام می دهد؛ کیف پولهایموبایلی متصل به بیت کوین رونمایی شد که از این طریق میتوان به کاربرهایی که خارج از ایران حضور دارند خدمات ارائه داد و کسب و کار داشت.

وی افزود: ترس و ناگاهی در ایران و حتی دنیا درباره ارزهای دیجیتال وجود دارد و همین امر نیز باعث ایجاد نگرانی هایی درباره آن شده اما این نوع از ارز ها فلسفه کسب و کار ها را عوض کرده است.

این کارشناس حوزه فناروری اطلاعات ادامه داد: فضای اشتراک گزاری مقالات در بستر بلاکچین از دیگر موارد ایجاد شده است و هر مولفی می تواند مقالات خود را در موضوعات مختلف ثبت و برای فروش آن اقدام کنند.

وی در پاسخ به اینکه استفاده از بیت کوین در ایران قانونی است یا خیر تصریح کرد: از نظر بانک مرکزی ایران قانونی برای استفاده از بیت کوین در ایران وجود ندارد.

عباسی اظهار داشت: با توجه به اینکه بیت کوین پشتوانه ندارد و قیمت آن را تنها میزان عرضه و تقاضا تعیین می کند؛ بانک مرکزی مجبور است درباره استفاده از این پول هشدار دهد که اگر روزی سرمایه افراد از دست آگاه باشند که امکان پاسخگویی وجود ندارد؛ از طرفی با توجه به اینکه رمز ارز ها در تقابل با ارز های فیات(اسکناس) هستند بانک مرکزی ارز دیجیتال را نمی پسندد.

وی گفت: بیت کوین مربوط به کشور خاصی نیست بلکه مربوط به شبکه هایی از افراد هستند که تصمیم گرفتن از واحد پولی جدید به نام بیت کوین استفاده کنند.

عباسی در پاسخ با اینکه از ارز های دیجیتال می توان برای مبادلات تجاری میان تجار و حتی فروش نفت استفاده کرد اظهار داشت: از رمز ارز ها نمی توان برای نقل و انتقال در حجم بالا و برای فعالیت های تجاری بزرگ استفاده کرد زیرا کل حجم بیت کوین در دنیا معادل 180 میلیارد دلار است و به اندازه ای نیست که پاسخگوی نیاز ها در این بخش باشد.

وی افزود: در حال حاضر از ارز های دیجیتال تنها برای تراکنش های کوچک استفاده می شود اما در آینده نزدیک و تا سه سال آینده برای تجارت های بزرگ تر و حتی برای فروش نفت از آن استفاده کرد.

عباسی اظهار داشت: در صورتی که موافقت های لازم برای نصب دستگاه های خود پرداز بیت کوین در ایران صورت گیرد در ابتدای امر این دستگاه ها در فروگاه امام (ره) و فرودگاه کیش و در مرحله بعد در مناطق آزاد نصب می شود؛ این دستگاه ها اکنون در ایران وجود دارد اما هنوز مجوز نصب آنها صادر نشده است.

رضا جدیدی فعال حوزه فناوری ارتباطات نیز اظهار داشت: در زمینه ارزهای دیجیتال سبد راه اندازی شده که در بازار ارزهای دیجیتال نوسان گیری و به سرمایه گذاران مانند بورس سود پرداخت شود.

وی افزود: بازار ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی دارد و سرمایه گذاران می توانند سود زیادی از این بخش دریافت کنند.

جدیدی اظهار داشت: خود پرداز ارز دیجیتالی در ایران بومی سازی و تولید شده هر چند که هنوز در هیچ نقطه ای از کشور نصب و راه اندازی نشده است.