3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

رونمایی از هویت بصری جدید «به‌پرداخت ملت»

گروه بنگاه‌ها : در مراسمی با حضور مدیران بانک ملت و گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا و شرکت‌های تابعه از هویت بصری جدید «به‌پرداخت ملت» رونمایی شد. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این مراسم شهریار خلیلی مدیرعامل «به‌پرداخت ملت» گفت: این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین PSP کشور و خاورمیانه با رعایت اصول برندینگ و هویت بصری قصد دارد در راستای ارتقای ظرفیت‌های موجود و به‌منظور فعالیت‌هایی همچون co-branding و co-advertising اقدام کند. وی با اشاره به‌ضرورت تغییر هویت بصری «به‌پرداخت ملت» گفت: شرکت به‌پرداخت ملت برای افزایش سطح آگاهی مخاطبان و پیشبرد اهداف تبلیغاتی به یکسان‌سازی پیام‌ها، شاخصه‌های کلامی و بصری برند و به‌طور خلاصه هر آنچه به‌عنوان هویت برند شناخته می‌شود اقدام کرده است. مدیرعامل «به‌پرداخت ملت» در پایان این مراسم ضمن اشاره به چشم‌انداز پیش‌روی «به‌پرداخت ملت» تاکید کرد: حفظ جایگاه شرکت در کشور و منطقه و ارتقای جایگاه آن در سطح بین‌المللی یکی از مهم‌ترین اهداف ما در طراحی این چشم‌انداز بوده و تلاش خواهیم کرد تا با تکیه‌بر توان نیروی متخصص و دانش داخلی کشور هرروز گامی روبه‌جلو برداریم.