3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

سرویس پرداخت الکترونیک وب مانی

گروه اقتصادی: در دنیای پیشرفته امروز افراد بیشتر علاقمند به انجام فعالیت های اینترنتی هستند و ترجیح می دهند کسب و کار آنلاین راه اندازی کنند و تمام پرداخت های خود را از طریق اینترنت انجام دهند. نه تنها صاحبان مشاعل اینترنتی بلکه مردم عادی نیز به سمت خریدهای اینترنتی گرایش پیدا کرده اند و سعی می کنند نقل و انتقال پول را از طریق درگاه های پرداخت آنلاین مانند ووچر پرفکت مانی و وب مانی و حتی ارزهای دیجیتال انجام دهند. در حال حاضر سرویس های مختلفی برای پرداخت الکترونیک وجود دارند که هر کدام مزایا و قابلیت های خاص خود را دارند. یکی از این سرویس ها وب مانی است. این سیستم از جمله معتبرترین سیستم های الکترونیک در دنیاست که از طریق آن می توان اقدام به خرید و فروش نمود. وب مانی از کیف پول های مخصوص بهره مند است که هر کدام به یک معامله ارزی اختصاص دارند. برای مثال کیف پول  Z-Purse به منظور مبادله دلار مورد استفاده قرار می گیرد.

وب مانی در اصل یک شرکت روسی است که در سال 1998 در مسکو راه اندازی شد و هم اکنون به عنوان یک سیستم پرداخت قابل اعتماد مورد استقبال افراد در سراسر دنیا قرار گرفته است به نحوی که شرکت ها و ارگان های مختلف از آن پشتیبانی می نمایند. وب مانی همانند بیت کوین یک ارز دیجیتالی نیست بلکه روشی برای انجام خریدهای اینترنتی محسوب می شود. استفاده از این سیستم بدون هیچ حساب بانکی یا کارت اعتباری صورت می پذیرد و شما به راحتی می توانید از هر جای دنیا کالای مورد نظر را خریداری کنید. برای مثال اگر مقیم ایران هستید و می خواهید یک محصول از کشوری دیگر خریداری کنید ملزم به پرداخت هزینه از طریق کارت بانکی معتبر در آن کشور هستید اما چون حساب بانکی در آنجا ندارید اینکار برای شما غیرممکن خواهد بود. خوشبختانه با خرید وبمانی این مشکل حل شده و به راحتی می توانید خرید خود را بدون داشتن حساب بانکی انجام دهید.

به منظور پرداخت اینترنتی به واسطه وب مانی ابتدا باید یک حساب در این سرویس افتتاح کنید. پروسه افتتاح حساب بدون مراجعه به مکان خاص و پر کردن فرم های کاغذی تنها از طریق اینترنت و در عرض چند دقیقه انجام می شود. پس از آنکه حساب باز کردید باید نسبت به انتخاب کیف پول اقدام نمائید و کدی که به شما تعلق گرفته را به خاطر بسپارید. این کد در حکم کیف پول شماست که واریزها و برداشت ها در آن صورت می گیرد. شما تنها کسی هستید که می توانید از حساب خود برداشت کنید، سایر افراد فقط از حق واریز برخوردار هستند. بنابراین با افتتاح حساب وب مانی هیچ نگرانی به دل راه ندهید. هنگامی که می خواهید اولین تراکنش را انجام دهید باید کیف پول را شارژ کنید. شارژ کردن به معنای واریز مبلغ است وبرای انجام اینکار می توانید به سرویس هایی که امکان خرید وب مانی با آن ها میسر است مراجعه نموده و یا از صرافی هایی که به صورت آنلاین فعالیت می نمایند استفاده کنید. البته می توانید برای سیستم هایی که وب مانی را پشتیبانی نمی کنند نیز می توانید با خرید پرفکت مانی، پرداخت الکترونیک خود را انجام دهید.