3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

سقوط بیت کوین تا 16 هزار دلار/ فرار قیمت طلا از منطقه نزولی

سقوط بیت کوین تا 16 هزار دلار/ فرار قیمت طلا از منطقه نزولی
اقتصادنیوز : در روزی که گذشت بیت کوین به کانال ۴۳ هزار دلاری رسید اما قیمت طلا توانست از روند نزولی هفته پیش بیرون آید و هفته را صعودی آغاز کند.

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، معاملات آتی طلا روز دوشنبه صعود کرد و برای اولین بار در چهار معامله گذشته روند صعودی را پیش گرفت. چینتان  کارنانی ، مدیر تحقیقات Insignia  شرکت مشاوره، گفت که این فلز گرانبها در میان «تقاضای فیزیکی خوب در آسیا» مورد حمایت قرار گرفت و افزود که با سقوط بازارهای سهام جهانی انتظار کاهش طلا را برای کوتاه مدت داریم. هر اونس طلای دسامبر(دی) با 12.40 دلار معادل 0.7 درصد افزایش به 1763.80 دلار رسید. البته برخی کارشناسان بر این باورند در پی اتفاقات رخ داده برای شرکت سرمایه گذاری اورگراند در چین و مواجهه این شرکت با خطر ورشکستگی، این بار به جای بازار طلا، بازار دلار به عنوان محل امن سرمایه گذاری مطرح شده است.

بحران اورگراند در حالی رخ می دهد که فدرال رزرو ایالات متحده جلسه سیاست پولی دو روزه خود را صبح سه شنبه آغاز کرده و بعدازظهر چهارشنبه با بیانیه و کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو به پایان می رساند. سوال بازار این است که آیا فروش گسترده در بازارهای سهام و بازارهای جهانی در اوایل این هفته بر بحث فدرال رزرو در مورد زمان کاهش برنامه خرید اوراق قرضه تأثیر می گذارد؟

شاخص دلار آمریکا کمی بالاتر حرکت کرد و یک شبه به بالاترین حد در چهار هفته گذشته رساند. در عین حال ، بازده اسکناس خزانه داری 10 ساله ایالات متحده در حال حاضر 1.307 درصد است.

gold

بیت کوین ۱۶ هزار دلاری در راه است؟

در روزی که گذشت بیت کوین افت شدیدی را تجربه کرد و در حال حاضر به کانال ۴۳ هزار دلار رسیده است. از زمان شروع معاملات هفتگی ، قیمت بیت کوین بیش از 10 درصد کاهش یافته است.

بسته شدن روزانه زیر 44هزار دلار می تواند منجر به ضررهای قابل توجهی شود. برخی تحلیلگر فنی پیش بینی می کنند که روند نزولی بیت کوین را به 16000 دلار برساند.

به دنبال رد دارایی اخیر از منطقه مقاومت 49هزار دلاری ، تحلیلگر فنی پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند در ماه های آینده به میانگین متحرک 200 هفته ای که 16هزار دلار است ، سقوط کند.

Screen Shot 1400-06-29 at 23.47.44