3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

سقوط شدید قیمت طلا و سکه، آیا دیگر قیمت طلا گران نخواهد شد؟

افت شدید طلا در روز های گذشته باعث شد تا قیمت این فلز گرانبها در سطوح بسیار پایینی قرار گرفته و آینده آن نیز در هاله از ابهام فرو رود. اما متخصصان بازار همچنان معتقدند که این کاهش ها به معنای پایان قدرت طلا نخواهد بود.

سقوط شدید قیمت طلا و سکه، آیا دیگر قیمت طلا گران نخواهد شد؟


افت شدید طلا در روز های گذشته باعث شد تا قیمت این فلز گرانبها در سطوح بسیار پایینی قرار گرفته و آینده آن نیز در هاله از ابهام فرو رود. اما متخصصان بازار همچنان معتقدند که این کاهش ها به معنای پایان قدرت طلا نخواهد بود.

بازار در ترسی عمیق فرو رفته است، ترسی که ناشی از همه گیری کووید-19 و وخیم تر شدن اوضاع اقتصادی ایالات متحده می باشد و سرمایه گذاران را بیش از هر زمان دیگری به سمت نگهداری نقدینگی سوق داده است.

پیتر هوگ، کارشناس بازار طلا معتقد است که چشم انداز کوتاه مدت اقتصاد ایالات متحده همچنان بسیار وخیم بوده و مردم تمایل بیشتری به نگهداری پول دارند که در نتیجه آسیب پذیری بازار می باشد.

از نظر هوگ این شرایط باعث می شود تا سرمایه گذاران نه فقط از بازار طلا، بلکه از بازار سهام نیز بیرون آمده و به سمت نگهداری هرچه بیشتر پول نقد حرکت کنند.

فیلیپ استریبیل، استراتژیست بازار نیز می گوید در کنار داده های بد اقتصادی، افزایش بازده خزانه داری و رشد شاخص دلار نیز باعث شده است تا علاقه مردن به سرمایه گذاری به شکل قابل توجهی کاهش یابد.

در حال حاضر هر انس طلا 1828 دلار می باشد که نسبت به روز گذشته شاهد 18 دلار کاهش قیمت است و بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کنند که اگر به زیر 1825 دلار سقوط کند زمینه برای افت بیشتر نیز فراهم خواهد شد.

هرچند می توان گفت که انتظارات افزایشی برای بازار طلا هنوز به قوت خود باقی اند اما بسیار بعید به نظر می رسد که به این زودی اتفاق بیافتند.

کارشناسانی مانند دنیل پاویلونیس شرایط فعلی را یکفرصت خرید عالی توصیف کرده و معتقدند که قیمت طلا برای بار دیگر افزایش قابل توجهی را شاهد خواهد بود.