3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

سقوط ۳ طلا در بازارها /پیشنهاد فروش دلار

اقتصادنیوز : در آخرین روز این هفته میلادی، بازارها با روند کاهشی رو به رو شدند و به نظر می رسد فعلا شکوفایی شاخصی دیده نشود. اونس طلا، نفت که به طلای سیاه معروف و بیت کوین که طلای دیجتالی توصیف می شود هر سه کاهش داشتند.

به گزارش اقتصادنیوز، درآخرین روز هفته بازار جهانی، هر سه شاخص اصلی طلا، نفت و بیت کوین با کاهش قیمت رو به رو شدند. به نظر می رسد سرمایه گذاران در جهان منتظر تحویل قدرت ترامپ به بایدن هستند تا آن زمان برای سرمایه گذاری های ریسک پذیر یا حتی سرمایه گذاری های امن دست نگه داشتند.

بر اساس گزارش مارکت واچ، قیمت طلا در روز جمعه کاهش یافت. در حال حاضر قدرت دلار در آمریکا بر قیمت این فلز گرانبها تأثیر گذاشت و منجر به از دست دادن متوسط قیمت طلا در هفته شد. ادوارد مویا ، تحلیلگر ارشد بازار ، گفت: « طلا یک دلیل قوی تری برای افزایش قیمت دارد ، اما این اتفاق تا زمانی که نرخ دلار بر آن تسلط داشته باشد، ممکن نیست.» او گفت: « طلا می تواند به 1800 دلار برسد و اگر خریداران ظهور نکنند ، سریع تر کاهش دهد.» تحویل طلای فوریه،  21.50 دلار معادل 1.2٪ نزولکرد و به 1829.90 دلار در هر اونس رسید. داده های FactSet نشان می دهد قیمت ها حدود 0.3٪ از ارزش خود را در هفته از دست داده است .

همسویی دلار در خارج و داخل

اکنون هر یک یورو، 1.2 دلار است که اندک کاهش 0.62 را نشان می دهد  سایت اینوستینگ به سرمایه گذاران دلار پیشنهاد می کند که اکنون دلارهای خود را بفروشند. در حال حاضر در بازار داخلی نیز دلار روند کاهشی را پیش گرفته که به نظر می رسد بعد از مدت ها بازار ارز داخل کشور و جهان همسو حرکت کردند.

سقوط حدود 40 دلاری قیمت طلا

بر اساس گزارش کیتکو، ارزش هر اونس طلای نقدی 1826 دلار و 10 سنت است که نسبت به 30 روز گذشته 39 دلار یا 2 درصد کاهش داشته اما نسبت به یک سال گذشته همچنان 270 دلار یا 17.3 درصد افزایش را تجربه کرده است.

gold

روزهای خوش نفت پایان یافت؟

همچنین بر اساس گزارش مارکت واچ، معاملات نفت در روز جمعه کاهش یافت  و باعث شد افزایش قیمت ایالات متحده در هفته گذشته، تحت فشار قراربگیرند. چرا که شیوع کرونا دوباره در چین چشم انداز تقاضای انرژی را کاهش می دهد. دیوید مادن ، تحلیلگر بازار، گفت: «بحران رو به رشد بهداشتی چین منجر به سقوط نفت شده است زیرا این کشور بزرگترین وارد کننده انرژی در جهان است.» دولت پکن 22 میلیون نفر را به دلیل افزایش موارد کرونا در معرض محدودیت های جدید و بستن مرزها قرار داده است ، بنابراین ترس از تقاضا دوبارهجریان یافته است. نفت خام تحویل ماه فوریه وست تگزاس اینترمدیت با افت 1.21 دلار یا 2.3٪ بشکه ای به 52.36 دلار رسید.

کاهش بیش از 10 درصدی ارز مجازی

بر اساس گزارش کوین دسک، ارز دیجیتالی نیز در روزی که گذشته کاهش ارزش را تجربه کرد. بیت کوین در 24 ساعت گذشته 11.18 درصد یا 4 هزار و 421 دلار کاهش را تجربه کرد و به 34 هزار و 425 دلار رسید.

بیت کوین

 

این مطلب برایم مفید است

1 نفر این پست را پسندیده اند