3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

سوپر اپلیکیشن ارزیف، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال در کشور راه اندازی شد

phinix 728

خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال در کشور، یکی از راه‌های بسیار خوب برای پیوستن به جامعه جهانی در شرایط بسیار سخت تحریم‌ها است. این رمز ارزها به‌خاطر غیر متمرکز بودن، یک دارایی با ارزش و اختصاصی برای هر کاربر محسوب می‌شود و به همین خاطر می‌توان این طلاهای دیجیتالی را به‌راحتی مبادله کرد.

در کشور ما هم صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی گوناگونی مشغول به فعالیت هستند که ارزهای دیجیتال متفاوتی را پشتیبانی می‌کنند. به‌طور معمول خرید از یک کاربر عادی بسیار با‌صرفه‌تر و سریع‌تر است تا اینکه بخواهید به سراغ صرافی رفته و کوین مدنظرتان را با بهای بیشتری بگیرید. از طرفی اگر به خرید و فروش هم علاقه داشته باشید، بهترین گزینه همان پلتفرم‌های آنلاین و به‌اصطلاح P2P است که تعدادشان در کشور ما اندک بوده و نمونه‌های خارجی هم به‌طور معمول با کاربران ایرانی دارای مشکل هستند.

حال به‌تازگی سوپر اپلیکیشن اندرویدی به نام ارزیف با تلاش و دانش بالای متخصصان کشورمان راه اندازی شده که می‌توان به جرات آن را پیشرفته‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال در کشور دانست که قابل رقابت با نمونه‌های خارجی بوده و از امنیت، کارایی و امکانات بسیار زیادی بهره می‌برد.

سوپر اپلیکیشن ارزیف در فاز نخست از ۶ ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم، تتر، بیت کوین کش، لایت کوین و ریپل پشتیبانی کرده و با توجه به برنامه توسعه بسیار قدرتمند و پشتوانه فنی توانمندی که در اختیار دارد، شاهد افزوده شدن سایر رمز ارزها نیز خواهد بود. در ارزیف کاربران قادر هستند علاوه بر معامله مستقیم با سایر کاربران، از امکاناتی چون پورتفوی لحظه‌ای و دقیق، کیف پول‌های اختصاصی برای هر کوین، مشاهده نمودارهای مرتبط و همچنین اخبار دنیای بلاک‌چین بهره برده و یک تجربه کاربری متفاوت با سایر پلتفرم‌ها را تجربه نمایند.

ارزیف دارای طراحی بسیار خاص و منحصر به‌فردی است، به‌نحوی که حالت اجتماعی داشته و کاربران از فعالیت در آن برخلاف سایر پلتفرم‌ها احساس خستگی نخواهند کرد. ظاهر پویا با رنگ‌بندی جذاب در کنار گزینه‌های گویا، این پلتفرم جدید را تبدیل به نگینی متفاوت در میان سایر رقبا خواهد کرد.

همچنین در ارزیف، کاربران قادر هستند تا با معرفی اپلیکیشن به دوستان و سایر علاقه‌مندان، از یک سیستم منحصر به‌فرد افلیت هم بهره برده و تا سه سطح پورسانت فعالیت آن‌ها را در کیف پول خود دریافت کنند و هر زمان که تمایل داشتند، بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافه آن را برداشت کنند.

سوپر اپلیکیشن ارزیف در حال حاضر تنها برای سیستم عامل اندروید ارایه شده و به‌زودی نسخه وب و همچنین iOS آن نیز عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید از طریق لینک زیر، اپلیکیشن ارزیف را به رایگان دانلود کرده و در آن ثبت نام کنید. لازم به ذکر است که تا ابتدای آذر ماه ۱۳۹۹، کارمزد معاملات در ارزیف تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای همه افراد رایگان بوده و بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای قادر هستید تا در آنجا به فعالیت بپردازید.

دانلود از پلی استور گوگل

دانلود مستقیم سوپر اپلیکیشن ارزیف