3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

سکه در آستانه تغییر کانال/هر قطعه تمام سکه در یک هفته چقدر گران شد؟

سکه امامی در پایان روز سه شنبه با رشد ۵۳۸ هزار تومانی از هفته گذشته این موقع بر روی قیمت ۱۱ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان ایستاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر قطعه سکه امامی از ابتدای امروز تاکنون با رشد قیمت ۱۰ هزار تومانی و یا ۰.۰۱ درصدی به قیمت ۱۱ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان رسید؛ هر قطعه از این سکه طی یک ماه اخیر یک میلیون و ۲۷۵ هزار تومان گران شده است.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی اما از ابتدای امروز تاکنون افزایش قیمتی را تجربه نکرده است؛ طبق براوردهای صورت گرفته هر قطعه از این سکه از ابتدای امروز تاکنون بر روی قیمت ۱۱ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان ثابت مانده است. طی یک هفته اخیر هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۴۴۹ هزار تومان گران شده است و طی یک ماه اخیر نیز هر قطعه از این سکه افزایش قیمت ۸۴۷ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سکه در یک قدمی ۱۲ میلیون تومان ایستاد

هر قطعه نیم سکه اما از ابتدای امروز تاکنون ارزان شده است؛ هر قطعه از این سکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ هزار تومان ارزان شده است و در یک هفته اخیر اما ۲۲۰ هزار تومان گران شده است؛ در یک ماه گذشته هر قطعه نیم سکه افزایش قیمت ۵۳۲ هزار تومانی را تجربه کرده است. در حال حاضر هر قطعه نیم سکه در بازار به قیمت ۶ میلیون و ۳۲ هزار تومان خرید و فروش می شود.

ربع سکه و سکه گرمی اما از ابتدای امروز تاکنون روند نزولی داشتند؛ هر قطعه ربع سکه در این مدت ۱۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۳۵ هزار تومان ارزان شده است و به ترتیب ۳ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان و ۲ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خورده اند.

۲۲۳۲۲۷