3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

شرکت ها به خرید رمزارز روی آورده اند

اقتصادنیوز : تورم درآمد شرکت ها را تهدید می کند، خرید بیت کوین به راهی برای حفظ ارزش واقعی درآمد آن ها تبدیل شده است.

اقتصادنیوز به نقل از اتاق بازرگانی تهران؛ بحثی در جامعه علاقمندان به ارزهای رمزنگاری شده راه افتاده در این باره که کدام غول فناوری، سرمایه گذار بعدی در بیت کوین است. پس از اینکه پی پل اعلام کرد پرداخت با بیت کوین، اتریوم و لیتکوین را در خدمات خود قرار می دهد، دوره تازه ای برای بیت کوین آغاز شده است. آیا برای سرمایه گذاری مایکروسافت قدم پیش می گذارد یا اپل؟

 

نخستین شرکتی که در بیت کوین سرمایه گذاری کرد، میکرواستراتژی بود. میکرواستراتژی بیش از 400 میلیون دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرد تا از درآمد نقدی خود محافظت کند. از آن زمان، ارزیابی ها از سود 100 میلیون دلاری میکرواستراتژی از سرمایه گذاری در بیت کوین می گوید که از میزان سود این شرکت در عملکرد سه سال گذشته بیشتر است.

بعضی تحلیل گران درباره احتمال پیروی دیگر شرکت های فناوری محور از استراتژی میکرواستراتژی بحث کرده اند. دربین این شرکت ها اپل و مایکروسافت از گزینه های اصلی اند. براساس گزارش سی ان بی سی، این شرکت ها 191 میلیارد دلار درآمد قابل دسترسی دارند. تحلیل گران می گویند سیاست های تورم زای فدرال رزرو سود این شرکت ها را به یخی درحال ذوب تبدیل کرده است. به ویژه که کارشناسان اقتصادی پیش بینی می کنند ارزش پول ایالات متحده آمریکا 35 درصد کاهش پیدا کند. به این ترتیب اپل یک درآمد191.83 میلیارد دلاری در ترازنامه دارد که ارزش آن رو به کم شدن است. به این ترتیب بهتر است اپل  دست کم 2 درصد از درآمد شرکت را در بیت کوین سرمایه گذاری کند که به معنای بیش از 20 میلیارد دلار خرید از بازار بیت کوین است. البته در این میزان بعضی هم از می گویند به احتمال زیاد مایکروسافت برای سرمایه گذاری در بیت کوین پیش قدم می شود.

همین تحولات می تواند پیش بینی ها درباره رشد قیمت بیت کوین به بالاترین سطح خود در سه سال گذشته، در سال 2020 را محقق کند. چراکه با خرید هرچه بیشتر بیت کوین توسط شرکت ها، این ارز رمزنگاری شده به دارایی در خزانه ها تبدیل می شود. سیلور، مدیر میکرواستراتژی به تازگی فاش کرده بیش از 17 هزار بیت کوین خریده است و اینکه شرکت برای خرید بیشتر بیت کوین در آینده نزدیک تصمیم هایی دارد.

 

این مطلب برایم مفید است

3 نفر این پست را پسندیده اند