3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

شمار وال‌های بیت کوین رو به افزایش است؛ فقیرتر و ضعیف‌تر از گذشته

انتقال بیت‌کوین‌ها از صرافی به والت‌‌های خصوصی باعث شده برای اولین بار از سال ۲۰۱۶ با رشد تعداد وال‌های بیت کوین روبه‌رو شویم، البته آن‌ها نسبت به گذشته فقیرتر هستند.

در دنیای رمزارز، وال به سرمایه‌گذاری گفته می‌شود که بیش از ۱۰۰۰ بیت کوین دارد که ارزش آن به بیش از ۹ میلیون دلار می‌رسد. در حالی که وال‌های جدیدی وارد بازار شده‌اند و میزان بیت کوین‌های نگهداری شده توسط آن‌ها در حال افزایش است، هیچ کدام از آن‌ها به صورت جداگانه پولدارتر نشده‌اند.

به گزارش Decrypt به نقل از «Glassnode»، با وجود افزایش وال‌های بیت کوین در سال جاری میلادی، میزان رمزارز آن‌ها هنوز کمتر از بالاترین موجودی در گذشته است. زمانی که ارزش بیت کوین در سال ۲۰۱۷ به نزدیک ۲۰ هزار دلار رسید، ارزش دلاری دارایی وال‌ها افزایش چشمگیری پیدا کرد.

با وجود افزایش تعداد وال‌ها، آن‌ها مانند گذشته قدرتمند و بزرگ نیستند و ثروت هر وال در سال جاری میلادی کاهش اندکی را تجربه کرده است. اگرچه وال‌ها به عنوان یک گروه در حال افزایش سرمایه خود هستند، اما به صورت جداگانه فقیرتر شده‌اند.

وال‌های بیت کوین

میانگین تعداد بیت کوین که توسط وال‌ها نگهداری می‌شود، نسبت به سال ۲۰۱۱ کاهش پیدا کرده و با وجود افزایش تعداد آن‌ها، این سرمایه افزایش چندانی نداشته است. به گفته یکی از فعالان دنیای ارزهای دیجیتال، «Liesl Eichholz» یکی از دلایل افزایش تعداد وال‌ها، نگهداری میزان بیشتر بیت کوین نسبت به گذشته است و وال‌های جدید به علت خروج دارایی‌های دیجیتال از صرافی‌ها ایجاد شده‌اند.

برداشت سنگین از صرافی‌ها به علت سقوط سنگین بازار «پنجشنبه سیاه» در ماه مارس است که ارزش بازار رمزارزها در یک روز بیش از ۲۰ درصد کاهش پیدا کرد. در گزارش جدید به این موضوع اشاره شده که تعداد بیت کوین‌های نگهداری شده توسط وال‌ها در ۵ سال گذشته کاهشی ۲۲ درصدی داشته و از ۶.۷ به ۵.۲ میلیون بیت کوین رسیده، البته با ورود وال‌های جدید این میزان رو به افزایش است.