3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

شناسایی واحد بسته‌بندی کود در جیرفت با تولید ارز دیجیتال

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان جیرفت از کشف محل دپوی سوخت گازوئیل قاچاق و تولید ارز دیجیتال در شهرک صنعتی شماره یک جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمد مشایخی اظهار داشت: درپی اقدام و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، پلیس آگاهی جیرفت و اشراف اطلاعاتی یک واحد بسته‌بندی کود شیمیایی مورد ضربه اطلاعاتی قرار گرفت که در پی آن محل دپوی سوخت قاچاق و تولید ارز دیجیتال در این محل کشف شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی جیرفت افزود: در بازرسی‌های میدانی از محل دپوی سوخت و حوضچه تخلیه و بارگیری به میزان بیش از ۴۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل شناسایی و با توجه به تاریکی هوا حوضچه به عمق ۵ متر و تانکر زمینی ۱۸ هزار لیتری با روشن شدن هوا توسط عوامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تخلیه تا میزان نهایی سوخت دپو شده مشخص شود.

وی برآورد اولیه سوخت موجود را ۴۰ هزار لیتر اعلام کرد و افزود: یک نفر متهم در محل دستگیر و هم‌اکنون در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

مشایخی با اشاره به کشف اتاق تولید ارز دیجیتال در این محل گفت: قاچاقچیان در کناردپوی سوخت قاچاق کار تولید ارز دیجیتال را هم با نصب ۳۲ دستگاه که ارزش ریالی آن ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است انجام می‌دادند که با حضور کارشناسان اداره برق جیرفت فعال بودن این دستگاه‌ها تائید شد.

وی خاطرنشان کرد: این اتاق در قالب واحد بسته‌بندی و به صورت پوششی برای تولید ارز دیجیتال استفاده می‌شده است که با صورت جلسه در اختیار نیروهای اطلاعاتی، تعزیرات حکومتی و پلیس آگاهی قرار گرفته است.

انتهای پیام/3388/ق