3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

شوگان ۲ از امروز رایگان می‌شود

بحران جهانی اخیر، شرکت‌های بازی‌سازی مختلفی را برانگیخته است تا در راستای ترغیب افراد به ماندن در خانه، بازی‌های رایگانی را در اختیار آن‌ها قرار دهند. شرکت سگا هم در حرکتی تازه، تصمیم گرفته است تا بازی «توتال وار: شوگان ۲» (Total War: Shogun 2) را به صورت رایگان در دسترس همه قرار دهد.

انتخاب شوگان ۲ به عنوان بازی رایگان سری توتال وار، حرکتی بسیار پسندیده است؛ طوری که با بهترین و محبوب‌ترین بازی این سری طرف هستیم. سگا نه سراغ بازی‌های قدیمی و کلاسیک این مجموعه رفته و نه یکی از قسمت‌های اخیر توتال وار را برای عرضه‌ی رایگان انتخاب کرده؛ بلکه دست روی بهترین انتخاب یعنی شوگان ۲ گذاشته است.

بازی Total War Shogun 2

در کنار ارایه‌ی رایگان توتال وار:‌ شوگان ۲، تعدادی از دیگر بازی‌های این مجموعه و بسته‌های الحاقی آن‌ها هم با تخفیف به فروش خواهند رسید. متاسفانه جدیدترین قسمت این سری یعنی «توتال وار: سه پادشاهی» و بسته‌های دانلودی آن‌ها شامل این تخفیف جدید نخواهند شد.

سگا درباره‌ی ارایه‌ی رایگان شوگان ۲ بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن نوشته است: «چند هفته‌ی اخیر چالش‌های غیرقابل تصوری را مقابل بسیاری از ما قرار داد، اما تلاش همگانی دنیا برای مقابله با این مشکلات بسیار انگیزه بخش بوده است. با در نظر گرفتن این موضوع، ما هم می‌خواهیم شما را با ارایه یک هدیه به ماندن در خانه و نجات جان افراد تشویق کنیم. می‌خواهیم مقابله با این موقعیت سخت را کمی آسان‌تر کنیم. امیدواریم این هدیه روزهایتان را کمی روشن‌تر کند.»

بازی Total War Shogun 2

شوگان ۲ ادای احترام بزرگی به دوره‌ی فئودال ژاپن است. بازی‌کننده‌ها در شوگان ۲ جنگ‌های بزرگ فرهنگ سامورایی را برنامه‌ریزی می‌کنند و امپراطوری‌های بزرگی را در ژاپن باستان بنا می‌کنند؛ امپراطوری‌هایی که چه با مبارزات بزرگ و چه با فتل‌های بی سر و صدا و تصمیمات هوشمندانه شکل می‌گیرند.

بازی توتال وار: شوگان ۲ قرار است از امروز به صورت رایگان در استیم ارایه شود. بازی به مدت چهار روز رایگان خواهد بود و فقط کافی است آن را به حساب کاربری خود اضافه کنید تا برای همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

صفحه‌ی شوگان ۲ در استیم

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ