3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

صرافی بایننس استخر استخراج اتریوم با کارمزد ۰.۵ درصد راه‌اندازی کرد

صرافی بایننس در ماه آوریل استخر استخراج بیت کوین خود را راه‌اندازی کرد و حالا شاهد چنین موضوعی برای اتریوم با کارمزد ۰.۵ درصد هستیم.

برای ماه اول یعنی در فاصله ۲۲ آبان تا ۲۲ آذر، بایننس کارمزدی از ماینرها دریافت نخواهد کرد. پس از این تاریخ، افرادی که با قدرت هش خود به این استخر کمک کنند، تنها ۰.۵ درصد از درآمد خود را به عنوان کارمزد پرداخت خواهند کرد.

در دستورالعمل بایننس برای تنظیم حساب برای استخر استخراج اتریوم به این موضوع اشاره شده که کاربران باید از سیستم عامل ویندوز یا لینوکس، GPU انویدیا یا AMD با حداقل ۴ گیگابایت حافظه، ۵ گیگابایت حافظه مجازی برای هر GPU و نرم افزار ماینینگ مانند «HiveOS» یا «Easy Miner» استفاده کنند.

Mobit

استخر استخراج اتریوم این صرافی از سیستم مشابه با استخر استخراج بیت کوین کنونی با نام «FPPS» یا «پرداخت کامل به ازای هر سهم» استفاده می‌کند. استخر بیت کوین بایننس به قابلیتی به نام «استخر هوشمند» مجهز شده که به کاربر اجازه می‌دهد به صورت خودکار نرخ هش را برای استخراج سودآورترین ارز دیجیتال سوییچ کند.

بایننس

این ارزهای دیجیتال باید از الگوریتم «SHA-256» پشتیبانی کنند که شامل بیت کوین، بیت کوین کش و بیت کوین SV می‌شود که البته تسویه حساب با بیت کوین انجام می‌شود.

با ردیابی عملکرد استخرهای استخراج بیت کوین آنلاین به این موضوع پی می‌بریم که استخر بایننس سهم ۹.۴ درصدی را از کل نرخ هش در هفته گذشته به خود اختصاص داده است. بیش از ۵۰ درصد این نرخ هش مربوط به چهار استخر به نام‌های «F2Pool» با سهم ۱۸.۵ درصدی، «Poolin» با سهم ۱۲.۲ درصدی، «BTC.com» با سهم ۱۱.۶ درصدی و «AntPool» با سهم ۱۱.۵ درصدی می‌شود.