3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

صعود بسیار شدید قیمت سکه و دلار در بازار

از روز پنجشنبه هفته گذشته قیمت دلار به روند صعودی خود ادامه داده و افزایش نسبتا شدیدی یافت که در نتیجه باعث شد تا قیمت سکه و طلا نیز افزایش چشمگیری را نشان دهند.

صعود بسیار شدید قیمت سکه و دلار در بازار


از روز پنجشنبه هفته گذشته قیمت دلار به روند صعودی خود ادامه داده و افزایش نسبتا شدیدی یافت که در نتیجه باعث شد تا قیمت سکه و طلا نیز افزایش چشمگیری را نشان دهند.

از نظر برخی از کارشناسان با دلار پشت خطی در محدوده 24650 یعنی خروج دلار از مسیر کاهشی و آغاز دوران جدیدی برای دلار و  دلاردر ادامه ماه نیز به حرکت افزایشی خود ادامه خواهد داد.

دلار تا انتهای سال به بالای کانال 27 باز میگردد. بازار دو مقاومت سنگین 25200 و 26600 را پیش روی خود دارد و احتمال اصلاح قیمتی در آن نقاط بالاست . امروز شنبه به نوسانات دلار نیمایی توجه کنید چون تحرکات این روزهای بازارساز در راستای دلایی نیمایی است.

هر چند از طرف دیگر بید توجه داشت که اصلاح انتظارات سیاسی یکی از عواملی بود که موجب شد دلار افزایشی شود . دلار صرافی ملی در 23210 کلوز خورد و با دلار پشت خطی دیشب در عدد 24650 بمیزان 1440 تومان اختلاف دارد.

دلار که بنا به گفته رویترز ( ایران به صراحت اعلام کرد قبل از لغو تحریم، اقدامات هسته‌ای را معکوس نخواهد کرد) و این خبر دلار را در هرات – سلیمانیه – استانبول و تفلیس افزایشی کرد با اینحال امروز شنبه بازارساز حتی کانال 24 را به رسمیت نخواهد شناخت و دلار به زیر محدوده 23950 بازخواهد گشت.

وزیر امورخارجه آمریکا میگوید «ایالات متحده برای برگشت به برجام برای ایران پیش شرط گذاشته شده»« اگر ایران به تعهدات خود ذیل برجام بازگردد، آمریکا نیز همان کار را می کند». از نظر سینگالی این یعنی، آمریکا به راحتی حاضر به بازگشت به برجام نیست و این مساله سمت و سوی انتظارات را تحت تاثیر قرار داد و دلار را تا کانال 24600 پیش برد و شاید دلار امروز کار خود را در کانال بالاتری آغاز کند

نوع خواست آمریکا مبنی بر مذاکرات دیگر با ایران بود؛ بلینکن ( وزیرامور خارجه)  از برجام بعنوان بستری برای مذاکرات آتی جهت توافق گسترده‌تر که دیگر نگرانی‌های ما و متحدانمان را شامل شود، استفاده میکنیم.

ایران نیز بارها عنوان کرده  که تمایل به صحبت در مورد مسائل دیگر را ندارد. لذا معامله گران در شنبه ای پرالتهاب تا تثبیت فاندهای سیاسی صبوری کنند، امروز نرخ حواله کم حجم درهم هم کانال ساز خواهد بود

سکه هرچند وارد کانال 10800 شده ولی بدلیل حبابی که داشت، نتوانست به اندازه دلار رشد کند. سکه میتواند با توجه به کلوز اونس و با ادامه رشددلار، روند رشد خود را سرعت بیشتری بدهد.

درصورتی که امروز اتفاق خاصی رخ ندهد، سرعت رشد نیم سکه و ربع سکه آرامتر خواهد شد. در صورت کاهشی شدن بازارها، این دو سکه کوچک ظرفیت بیشتری برای افت قیمت خواهند داشت یعنی خرید سکه‌های کوچک پرریسک‌تر از سکه امامی خواهد بود زیرا بیشتر از سکه امامی سهم خود را از رشد دلار دریافت کرده بودند.

با توجه به نوسانات پشت خطي دیشب سه حالت براي درهم ايجاد شده:

۱- محدوده ۶۵۲۰ تا ۶۷۲۰ که هم اکنون برقرار هست

۲- محدوده ۷۰۰۰ تا ۷۲۰۰ که سوخت لازم را از نوسانات دیشب حس کرده

۳- محدوده ۶۴۹۰ تا ۶۶۹۰ که بازارساز بدنبال آن هست. با احتمال استارت حواله درهم از نیمه اول کانال ۶۶۰۰ دلار دبی طبق ریت را به عدد 24300 میرساند.

آمارهای اقتصادی آخر هفته جهان در مجموع  بسود  شاخص دلار تمام شد تا اونس طلا  که به علت مشکلات ناشی از نقدینگی کرونایی هم از لحاظ تقاضای فیزیکی وهم تقاضای سرمایه‌گذاری با افت قیمت مواجه شود تا اونس در عدد 1848 کلوز بخورد با اینحال و در صورت حمایت دلار تهران ، سکه میتواند امروز از کانال 10900 استارت بزند.