3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

طرح جدید ویزا برای انتقال پول با رمزارز اجرا می‌شود

شرکت ویزا اعلام کرد از این پس انجام تراکنش روی شبکه پرداخت این شرکت با ارز دیجیتال ممکن خواهد شد. این خبر نشانه دیگری از روند روبه‌رشد پذیرش رمزارزها در سازمان‌ها و نهادهای مالی شناخته شده محسوب می‌شود و می‌تواند افزایش قیمت بیشتری را برای بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها به‌همراه داشته باشد.

ویزا با همکاری پلتفرم مبادله رمزارز کریپتو مقدمات طرحی را آماده کرده‌اند که امکان همکاری با شرکای تجاری بیشتری را فراهم می‌کند. این همکاری با استفاده از استیبل‌کوین USDC انجام می‌شود. این ارز قیمت ثابتی برابر با یک دلار دارد و در واقع به دلار گره خورده است. پس از اجرای این طرح، شرکت‌ها می‌توانند تراکنش‌های پرداخت خود را با استفاده از ارز USDC روی بستر بلاکچین اتریوم انجام دهند.

در فرایند استاندارد پرداخت ویزا، شرکت‌ها می‌بایست پول فیات را به روش سنتی انتقال وجه (Wire Transfer) منتقل می‌کردند. این فرایند برای شرکت‌هایی که اساساً در حوزه ارزهای دیجیتال کار می‌کنند، پیچیده و هزینه‌بر است. حالا این شرکت‌ها می‌توانند وجه موردنظر را با استفاده از USDC به حساب اتریوم ویزا منتقل نمایند. جک فورستل، مدیر محصول ارشد ویزا در این رابطه می‌گوید:

«شرکت‌های فین‌تک فعال در حوزه رمزارز می‌خواهند با سازمان‌هایی همکاری کنند که درک درستی از کسب‌وکار آنها و پیچیدگی‌های ارز دیجیتال داشته باشند. ما با اعلام این طرح می‌خواهیم نیاز فین‌تک‌ها را برای مدیریت کسب‌وکارشان بر اساس استیبل‌کوین یا رمزارز را تسهیل کنیم.»

ویزا می‌گوید این سیستم را در اختیار شرکت‌های فین‌تک و نئوبانک‌هایی قرار می‌دهد که با ارزهای دیجیتال اصلی مثل بیت‌کوین و اتریم یا استیبل‌کوین USDC کار می‌کنند. صرافی Crypto.com هم فعالیت‌های زیادی را برای پیوند حوزه رمزارز و پول فیات انجام داده است. به‌عنوان مثال این شرکت به کاربران اجازه می‌دهد از موجودی رمزارز به‌عنوان وثیقه برای دریافت وام استفاده کنند. گفتنیست با اعلام این خبر، قیمت هر واحد بیت‌کوین با حدود ۲۰۰۰ دلار افزایش به بالای ۵۸۰۰۰ دلار رسید.