3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

طلای بدون جایگزین!

در حالی که برخی پیشنهاد می کنند که بیت کوین می تواند در تنش های اقتصادی و فروپاشی بازار بعنوان جایگزینی برای طلا عمل کند،‌ کارشناسان این مساله را عملی نمی دانند.

به گزارش سایت طلا به نقل از وب‌سایت فول، چه آماده باشید و چه نباشید، یک فروپاشی بازار در راه است. گرچه این اتفاق همواره امکان وقوع دارد اما کسی نمی داند دقیقا چه زمانی رخ می دهد، تا چه حد آسیب می زند و و چشم انداز بهبودی آن کجاست. اما آنهایی که تلاش می کنند زمان آن را تعیین کرده، شدت و شکل آن را پیش بینی کنند ممکن است کاملا اشتباه کنند و از این بازار غیرقابل پیش بینی عقب می مانند. 

بهترین راه برای سروکار داشتن با چنین بازار بی ثباتی، آماده شدن برای هر کاری است. سهام خود را خریداری کنید اما یک حصار نیز برای دارایی خود مشخص کنید . یک «طرح B» داشته باشید که اگر همه چیز خراب شد و یا مطابق برنامه ریزی های شما پیش نرفت، بتوانید از آن استفاده کنید. 

اینکه بیت کوین یا هر ارز رمزنگاری شده دیگری می تواند به عنوان جایگزین طلا عمل کند را فراموش کنید . برخی افراد معتقدند که بیت کوین در صورت جایگزینی با طلا، می تواند عملکرد و رفتاری مانند طلا از خود نشان دهد. در اواخر سال ۲۰۱۷ و هنگامی که بیت کوین در اوج محبوبیت خود قرار داشت اعلام کردیم که مبادله طلا با رمزارز به شدت بی ثبات،‌ ایده خوبی نیست. و گرچه این دارایی از نظر فنی به عنوان دارایی جایگزین (جایگزین سهام) در نظر گرفته می شد اما این تجارت برخی از سفته بازان بود که سهام بازارهای سرمایه را تعقیب می کردند.

بیت کوین در واقع یک ارز نیست، چیزی مسخره و بی ثبات است که هر دو سوی یک معامله بیت کوینی ،‌ ریسک غیرمنطقی‌ را متحمل می شوند. بیت کوین حتی یک سرمایه گذاری هم نیست ، این گمان وجود دارد که ارزش آن منوط به تغییر و تحولات فنی است. در مقابل طلا یک پناهگاه امن است و در روزهای ناآرامی و تنش در بازار، مانند یک بیمه نامه مطمئن عمل می کند. 

به این روزهای بازار نگاه کنید، بی شک اکنون بیت کوین یک جایگزین برای طلا نیست. در اتفاقات بزرگی که در فوریه و مارس و به واسطه شیوع کووید۱۹ در کف بازار روی داد،‌ این ارزهای دیجیتال بودند که علیرغم گزافه گویی هایی پیشین، به شدت در کف بازار سقوط کردند.  در حقیقت، بیت کوین بسیار سخت تر و شدیدتر از بازارهای سهام سقوط کرده و تقریباً نیمی از ارزش خود را از اوج به زیر ، از دست داده است.