3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

طلا ارزان‌تر می‌شود؟

اقتصاد آنلاینفاطمه اکبرخانی؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره روند قیمت طلا در روزهای تعطیلی بازار توضیح داد: امروز اونس جهانی طلا اندکی کاهش یافته و دلار هم وارد مدار نزولی شده است که این عوامل در کنار نبود تقاضا باعث شد قیمت طلا و سکه هم ارزان شود.

او اضافه کرد: از دو روز پیش دلار به خبرهای مثبت سیاسی درمورد برجام واکنش نشان داده و از آنجا که روند بازار طلا ارتباط مستقیمی با نرخ ارز دارد شاهد آغاز روند کاهشی طلا و سکه هستیم.

به گفته این فعال بازار طلا، بعد از بازگشایی بازار و تا زمانی که تکلیف برجام مشخص نشود وضعیت تقاضا تغییری نخواهد کرد و کاهش معاملات، روند نزولی قیمت طلا و سکه را تشدید خواهد کرد.

 کشتی‌آرای با پیش‌بینی قیمت طلا در روزهای آینده اظهار کرد: به نظر می‌رسد دلار به حرکت در مسیر فعلی ادامه دهد و برهمین اساس احتمال کاهش قیمت طلا و سکه در روزهای آینده بالاست؛ در این میان هر تغییری در نرخ ارز مسیر طلا و سکه را عوض خواهد کرد.

 قیمت طلا و سکه ۳۰فروردین ۱۴۰۰

نایب رییس دوم اتحادیه طلا با تشریح قیمت‌های امروز بیان کرد: امروز سکه امامی نسبت به دیروز ۲۰۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۵۰هزار تومان ارزان شد و قیمت آن‌ها به ترتیب به ۱۰میلیون و ۲۵۰هزار و ۱۰میلیون و ۱۰۰هزار تومان رسید.

کشتی‌آرای اضافه کرد: امروز قیمت نیم سکه شش میلیون، ربع سکه سه میلیون و ۸۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۱۵۰هزار تومان اعلام شد؛ همچنین قیمت هر مثقال طلا به چهار میلیون و ۴۱۴هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۱۸هزار تومان کاهش یافته است.