3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

طلا ارزان می شود؟ / کاهش بیشتر تقاضا با عقب‌ نشینی بازار

اقتصاد آنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ نادر بذرافشان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به کاهش چشمگیر ارزش اونس جهانی و تاثیر آن بر بازار داخلی بیان کرد: اگرچه بهای اونس از ابتدای هفته تا امروز حدود ۷۰دلار افت کرده اما متاسفانه افزایش نوسان نرخ ارز مانع واکنش قیمت طلا و سکه به طلای جهانی شد.

به گفته بذرافشان، قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار نسبت به هفته پیش حدود ۸۵هزار، طلای ۱۸عیار ۲۲هزار، سکه طرح جدید ۳۰۰هزار، نیم و ربع سکه ۱۰۰هزار و سکه یک گرمی ۵۰هزار تومان ارزان شده که اگر نرخ ارز بالا نمی‌رفت، شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها بودیم.

این فعال بازار طلا از کاهش بیشتر حجم داد‌وستد‌ها خبر داد و گفت: اوایل هفته با اوج‌گیری قیمت‌ها تقاضا برای خرید سکه اندکی بالا رفت اما با عقب‌نشینی بازار از فاز صعودی مجددا حجم مبادلات کاهش یافت و حالا با شروع ماه محرم این وضعیت تشدید خواهد شد.

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا با پیش‌بینی قیمت‌ها طی روز‌های آینده اظهار کرد: چنانچه بانک‌مرکزی نوسان دلار را کنترل کند، باتوجه به افت کم سابقه اونس جهانی و تعطیلی‌های پیش روی بازار طلا و افت تقاضا، طلا و سکه با کاهش قیمت همراه خواهد بود.

قیمت طلا و سکه ۱۹مرداد ماه ۱۴۰۰

بذرافشان در پایان به قیمت‌های امروز اشاره کرد و گفت: در جریان معاملات بازار طلای تهران، حباب سکه به ۴۵۰هزار، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۲۴۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۷۰۰هزار تومان رسید.

او ادامه داد: امروز نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۷۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۶۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۰۰هزار تومان فروخته می‌شود؛ همچنین امروز بهای اونس جهانی ۱۷۳۰دلار، قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار چهار میلیون و ۶۹۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۸۳هزار تومان است.