3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

طلا و دلار در انتظار شهادت این زن

اقتصادنیوز : شاخص دلار در جهان روز دوشنبه را با روند صعودی آغاز کرد و طلا و نفت را تحت تاثیر خود قرار داد.

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، در نخستین روز معاملات بازار جهانی، دلار بیش از بقیه شاخص‌ها شکوفایی خود را نشان داد و طلا و نفت زیر سایه دلار قرار گرفتند.

بر اساس گزارش مارکت پلاس، طلا هفته میلادی را با روند افزایشی آغاز کرد و یکبار دیگر معامله گران از قیمت 1800 دلار پیشتیبانی کردند. پس از فروش هر اونس به 1800 دلار، علی رغم افزایش ارزش دلار آمریکا در روز دوشنبه، این فلز گرانبها به بالای 1830 دلار رسید.

 

دلیل افزایش ارزش دلار

با کنترل دلار آمریکا بر حرکات قیمت طلا ، تمرکز این هفته معطوف به شهادت وزیر خزانه داری جدید آمریکا، جانت یلن است که برای روز سه شنبه برنامه ریزی شده است. تحلیلگران به نظرات یلن در مورد آینده سیاست اقتصادیآمریکا و اثر آن بر دلار توجه می‌کنند.

رونا کونل، تحلیلگر بازار به کیتکو گفت: دلار در آخر هفته به تدریج بالاتر رفت که بخشی از این روند صعودی دلار به این دلیل است که جانت یلن ، وزیر خزانه داری آینده ،امروز قرار است شهادت دهد. انتظار می رود که او بگوید که طرفدار تضعیف عمدی دلار نیست، و ترجیح می دهد ارزش پول با تحرکات بازار آزاد تنظیم شود. این سخن ، به طور اساسی ، می‌تواند از دلار پشتیبانی کند زیرا تغییر سیاست است.

بازار

کارستن فریچ ، تحلیلگر Commerzbank(بانک بین‌المللی) ، گفت که تغییرات طلا با توجه به میزان و جهت حرکت دلار آمریکا تعیین می شود.

فریچ روز دوشنبه گفت: « نوع مداخلات شفاهی طراحی شده برای تضعیف دلار آمریکا که از ویژگی های رایج ریاست جمهوری ترامپ بود ، هم اکنون از برنامه خارج شده است.»

 

سنگینی دلار بر طلا

ابتدا قدرت دلار آمریکا بر طلا سنگینی کرد ، به طوری که قیمت هر اونس طل به پایین ترین سطح اوایل ماه دسامبر(دی) 1800 دلار رسید.

بازار

در روز دوشنبه ، طلا تا حدودی بهبود یافت، آخرین معاملات طلای خالص با 1838.20 دلار در هر اونس ، 0.55 درصد افزایش در روز بود. در همین حال ، شاخص دلار آمریکا همچنان صعود کرد و نزدیک به بالاترین سطح از 21 دسامبر(۱ دی) معامله شد و در حال حاضر شاخص دلار آمریکا تحویل در مارچ(فروردین) در سطح نزدیک به 91 قرار گرفته است.

به طوری که سایت اینوستینگ از فروش قوی سرمایه‌گذاران در بازار جهانی خبر داده است و پیشنهاد می‌کند در این ایام شاخص دلار را بفروشند. این در حالی است که برای طلا خرید را پیشنهاد می‌کند.

افت قیمت نفت

با توجه به افزایش ارزش دلار در بازار، قیمت نفت نیز روند کاهشی را در روزی که گذشت تجربه کرد. از دیدگاه عرضه و تقاضا ، تعامل مجدد رئیس جمهور بایدن با ایران همچنان مهمترین ترس سرمایه‌گذاران برای مازاد اخیر نفت است.

درحال حاضر قیمت هر بشکه نفت برنت با کاهش نیم درصد به ۵۴ دلار و ۸۰ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدییت نیز با کاهش حدود نیم درصد کمتر از یک دلار به قیمت ۵۲ دلار و ۹ سنت رسید.

افزایش اندک بیت کوین

بیت‌کوین نیز در  روز دوشنبه با بیش از یک درصد افزایش به ۳۶ هزار و ۳۵ دلار رسید. در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین قیمتی که تجربه کرد ۳۷ هزار و ۴۴۰ دلار بود همچنین بیشترین قیمتی که بیت کوین در تاریخ خود تجربه کرده ۴۱ هزار و ۹۴۰ دلار بوده است.

نفت

 

 

این مطلب برایم مفید است

0 نفر این پست را پسندیده اند