3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

ظریف: ما خواستیم برای ادامه حیات خود به این و آن وابسته نباشیم

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه ایران گفت: ما خواستیم که برای ادامه حیات خود به این و آن وابسته نباشیم و این خواستن به معنای دعوا و بهانه دادن به این و آن نیست که از ایران یک چهره امنیتی بسازند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در همایش «چندجانبه گرایی در سیاست خارجی ایران، ظرفیت‌ها و راهبردها» طی سخنانی درباره استقلال گفت: استقلال به این معناست که ما برای ادامه حیات و اینکه بتوانیم حیات داشته باشیم، متکی به دیگران نباشیم. داشتن استقلال در عرصه سیاست خارجی به این معنا نیست که از دنیا منفک باشیم‌.

وی با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی درباره حمایت از عربستان عنوان کرد: یکی از سناتورهای آمریکایی دیروز باز عنوان کرد اگر یک هفته از عربستان حمایت نکنیم فارسی صحبت می‌کنند. همه مسئولان آمریکایی این اعتقاد را کم و بیش داشتند که دولت عربستان نمی‌تواند بدون حمایت آنها حیات داشته باشد.

ظریف اضافه کرد: ما نه تنها بدون حمایت آمریکا 40 سال است زندگی کردیم، بلکه علیرغم فشار آمریکا توانستیم زندگی کنیم، این به معنی جدا شدن و دعوا کردن با دنیا نیست و جدا شدن از دنیا و درگیری با دنیا نیست، بلکه به معنای این است که ما قبول کردیم و خواستیم و خودمان انتخاب کردیم.

وی افزود: ما خواستیم که برای ادامه حیات خود وابسته به این و آن نباشیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی ادامه داد: این خواستن‌ ما به معنای دعوا با این و آن و گزک و بهانه دادن به این و آن نیست که علیه ایران استفاده کنند و از ایران برای دنیا یک چهره امنیتی بسازند، همانطور که در حوزه هسته‌ای توانستند این کار را بکنند و ایران را به تهدید امنیتی برای دنیا تبدیل کردند.

وی افزود: این بدان معنا نیست که مضیقه اقتصادی همراه آن است. ولی اینکه یک کشوری موضوع تحریم فصل هفتم شورای امنیت می‌شود، یعنی این است که آن کسی که خواسته این کار را بکند، ما را به تهدید امنیتی تبدیل کرده است. لازمه استقلال ما این نبوده که به شورای امنیت برویم و درگیری با کسی پیدا کنیم، ولی لازمه استقلال ما این بوده که بتوانیم امروز ادعا کنیم که ما می‌‌توانیم بدون آمریکا و غرب و حتی با فشار آمریکا و غرب سرپای خود بایستیم. سختی و دشواری حتما خواهد داشت، ولی اینکه نتواند راجع به جمهوری اسلامی این حرف را بزند که اگر یک هفته از ایران دفاع نکنیم و 40 سال پشت ایران نباشیم، ایران – با احترام به دوستان روسی ما – روسی صحبت کند. 

وزیر خارجه با بیان اینکه به روابط راهبردی روسیه و چین اعتقاد دارم، گفت: نمی‌تواند بگوید با فشار غرب ما چینی‌ صحبت کنیم.

این خبر تکمیل می‌‌شود…