3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

فلزات گرانبها تحت تاثیر نگرش خوش بینانه معامله‌گران / بازار در انتظار داده‌های جدید اشتغال

اقتصاد آنلاین – اکرم شعبانی؛ در کنار افزایش ریسک پذیری همچنین باید عامل احتیاط برخی از سرمایه‌گذاران فلزات گرانبها تا پیش از انتشار گزارش اشتغال ایالات متحده که قرار است صبح جمعه منتشر شود را نیز در نظر گرفت. بر اساس پیش بینی‌ها لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ماه آگوست به ۷۲۰ هزار نفر خواهد رسید در حالی که در ماه جولای این رقم به ۹۴۳ هزار نفر رسیده بود، این کاهش آمار تا حدودی می‌تواند عامل بی ثباتی در بازارهای مالی شود. بر این اساس روز گذشته طلای آتی اکتبر با ۵ دلار کاهش به قیمت ۱۸۰۸.۸۰ دلار در هر اونس و نقره آتی دسامبر در بازار کومکس نیویورک با ۰.۳۳۱ دلار کاهش به قیمت ۲۳.۸۹ دلار در هر اونس معامله شد.

بازارهای سهام در ایالات متحده روز گذشته هم روند صعودی روزهای پیشین خود را ادامه دادند. دو شاخص اس‌اندپی۵۰۰ و نزدک با ادامه روند صعودی به بالاترین سطوح رکوردی خود نزدیک شده‌اند. روند صعودی اخیر در بازارهای سهام ناشی از پایان رکود تابستانی بازارهاست اگرچه ممکن است در ادامه عناصر دیگری از جمله افزایش تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در دیگر کشورها به خصوص چین در صورت تعطیلی مشاغل و اعمال محدودیت‌های جدید بر رویکرد معامله‌گران تاثیرگذار باشد.

در بازارهای کلیدی خارجی روز گذشته شاخص دلار آمریکا اندکی کاهش یافت. قیمت‌های آتی نفت خام نیمکس با در پیش گرفتن روند افزایشی در حدود ۷۰.۲۵ دلار در هر بشکه معامله شد و بازده اوراق قرضه ده ساله خزانه داری ایالات متحده با اندکی کاهش به محدوده ۱.۲۸ درصدی رسید.

طلا

(نمودار روند حرکت ۲۴ ساعته قیمت طلا)

از دیدگاه فنی، روند صعودی معاملات آتی طلای اکتبر همچنان از مزیت فنی کلی کوتاه مدت برخوردار و روند صعودی قیمت‌ها در نمودارهای میله‌ای روزانه مشهود است. هدف بعدی صعودی قیمت طلا دستیابی به سطح مقاومت فنی و بالاترین سطح قیمت معاملات ماه آگوست یعنی ۱۸۳۳.۴۰ دلار در هر اونس و هدف بعدی نزولی قیمت‌ها رسیدن به زیر سطح حمایتی کامل ۱۷۵۰ دلار در هر اونس است. سطح مقاومت نخست طلا بالاترین سطح قیمت معاملات هفته یعنی ۱۸۲۳.۶۰ دلار در هر اونس و سطح مقاومت دوم ۱۸۳۳.۴۰ دلار در هر اونس است. همچنین سطح حمایتی نخست طلا ۱۸۰۰ دلار در هر اونس و سطح حمایتی دوم کمترین سطح قیمت معاملات هفته یعنی ۱۷۷۹.۲۰ دلار در هر اونس عنوان شده است.

نقره

(نمودار روند حرکت ۲۴ ساعته قیمت نقره)

روند نزولی معاملات آتی نقره از مزیت فنی کلی کوتاه مدت برخوردار است. به نظر می‌رسد قیمت‌ها در معاملات روزهای اخیر در روند صعودی تازه‌ای قرار گرفته‌اند. هدف بعدی صعودی قیمت نقره دستیابی به سطح مقاومت کامل ۲۵ دلار در هر اونس و هدف بعدی نزولی قیمت‌ها دستیابی به سطح حمایتی کامل و کمترین سطح قیمت معاملات ماه آگوست یعنی ۲۲.۲۹۵ دلار در هر اونس است. سطح مقاومت نخست نقره در بالاترین سطح قیمت معاملات هفته یعنی ۲۴.۲۳۵ دلار در هر اونس و سطح مقاومت دوم در ۲۴.۵۷۵ دلار در هر اونس مشاهده شده است در حالی که سطح حمایتی نخست نقره بر روی پایین‌ترین سطح قیمت معاملات هفته یعنی ۲۳.۷۷۵ دلار در هر اونس و سطح حمایتی دوم بر روی ۲۳.۵۰ دلار در هر اونس قرار گرفته است.