3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی آینده آدرین برودی

آدرین برودی با سریال چپلویت به صحنه باز می‌گردد اما پروژه‌های متعدد دیگری اعم از فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی را در دستور کار دارد. این بازیگر متولد نیویورک، اولین نقش خود را در اواخر دهه ۸۰ میلادی بازی کرد و در طول دهه ۹۰، به طور مداوم به کار خود ادامه داد.

پس از بازی در پروژه‌های بی‌شمار، به نظر می‌رسید که او در فیلم خط باریک سرخ، به موفقیت بزرگی دست خواهد یافت. متاسفانه ترنس مالیک، کارگردان فیلم، در مراحل ویرایش، شخصیت او را کاملا از نقش اصلی به یک شخصیت فرعی کوچک تغییر داد. در عوض، آدرین برودی چهار سال بعد، به شهرت گسترده‌تری رسید. بازی وی به عنوان وادیسلاو اشپیلزمن در فیلم پیانیست، برای او اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به ارمغان آورد و او را به جوان‌ترین دریافت‌کننده این جایزه در طول تاریخ تبدیل کرد.

  • ۸ فیلم معمایی جذاب مانند چاقو‌کشی برای پر کردن اوقات فراغت
  • سریال ترسناک چپلویت؛ معرفی بازیگران و شخصیت‌های پروژه‌ی جدید آدرین برودی
  • نقدها و نمرات فیلم گزارش فرانسوی؛ مدعی جدی نخل طلا (جشنواره کن ۲۰۲۱)

در سال‌های بعد، آدرین برودی در چندین نقش قابل توجه بازی کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به نوآ پرسی در دهکده، جک دریسکول در کینگ کونگ و رویس در درندگان اشاره کرد. او هم‌چنین در دیگر فیلم‌هایش، نقش چندین شخصیت واقعی جهان را نیز اجرا نمود، از جمله سالوادور دالی در نیمه‌شب در پاریس و هری هودینی در مینی‌سریال هودینی. از آثار او در تلویزیون نیز می‌توان به سریال پیکی بلایندرز اشاره نمود که در آن، نقشی جذاب و با سرنوشتی پرپیچ و خم داشت. او در کارنامه خود با برخی از پرکارترین کارگردانان معاصر مانند پیتر جکسون، ام‌نایت شیامالان، رایان جانسون و وس اندرسون (بیشتر از یک بار) همکاری کرده است. با بازی در سریال چپلویت که یک مجموعه تلویزیونی خون‌آشامی است، برودی در سال ۲۰۲۱ بار دیگر به تلویزیون بازخواهد گشت.

چپلویت بر اساس داستان کوتاهی از استفن کینگ به نام سهم اورشلیم است و فیلم‌نامه سریال، توسط پیتر و جیسون فیلاردی به نگارش درآمده است. آدرین برودی در دسامبر ۲۰۱۹ رسما برای بازی در نقش اصلی، کاپیتان چارلز بون انتخاب شد. چارلز پس از مرگ همسرش، به همراه سه فرزند خود به خانه اجدادی خود در پریچر کرنر در مین، نقل مکان می‌کند. آن‌ها در جستجوی یک زندگی عادی و باثبات هستند اما خیلی زود، تحت تاثیر مجموعه‌ای از رویدادهای نگران‌کننده و اسرار تاریک خانوادگی، قرار می‌گیرند. این سریال که هنوز پخش نشده، سر و صدای زیادی به راه انداخته است و چارلز بون یکی از نقش‌های برجسته‌ای است که آدرین برودی قرار است به کارنامه کاری خود اضافه کند. اما به غیر از چپلویت، او برای بازی در کدام پروژه‌ها قرارداد امضا کرده است؟

گزارش فرانسوی

آدرین برودی

این فیلم در حال حاضر یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود و به عنوان نامه‌ای عاشقانه به روزنامه‌نگاران توصیف شده است و کارگردانی آن را وس اندرسون بر عهده دارد. این کمدی درام سنتی و قدیمی، پس از چندین مورد تاخیر، سرانجام در ژوئیه ۲۰۲۱ به نمایش درآمد و قرار است در ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱، اکران گسترده شود. این فیلم در واقع چهارمین همکاری وس اندرسون و آدرین برودی است و احتمالا آخرین آن‌ها نیز نخواهد بود. برودی در این فیلم، نقش جولین کادازیو، یک دلال هنری را بازی می‌کند که کاراکتر او بر اساس لرد داوین نوشته شده است.

وراثت

آدرین برودی

چپلویت، تنها حضور آدرین برودی در تلویزیون در سال ۲۰۲۱ نخواهد بود. علاوه بر چپلویت، او به عنوان مهمان در فصل ۳ سریال وراثت که قرار است در پاییز اکران شود، ظاهر خواهد شد. در شرایطی که جنگ و دعوا در خانواده روی شدت گرفته است، سر و کله آدرین برودی در قالب نقش جاش آرونسون در این سریال اچ‌بی‌او پیدا می‌شود. خالق این مجموعه، جسی آرمسترانگ است. شخصیت آدرین برودی که به عنوان یک سرمایه‌گذار میلیاردر و فعال توصیف شده است، بدون شک به تنش‌های فردی و جمعی خانواده روی می‌افزاید.

ببین چطور اجرا می‌کنند

آدرین برودی

فیلم‌های سینمایی رازآلود که درباره قتل هستند، کمی خشن به نظر می‌رسند اما علی‌رغم این موضوع، ببین چطور اجرا می‌کنند، گروه بازیگران پر ستاره‌ای را گرد آورده است. این فیلم که توسط مارک چیپل نوشته می‌شود و تام جورج، کارگردانی آن را بر عهده دارد، در واقع، داستان تبدیل یک نمایشنامه به یک فیلم هالیوودی است. با این حال، با مردن اعضای گروه تولید فیلم، بازرس استاپارد (سم راکول) و پاسبان استوکر (سرشه رونان)، برای تحقیق فراخوانده می‌شوند. تایید شده است که آدرین برودی نقش لئو کوپرنیک، کارگردان بدذات و بیش از حد احساسی این فیلم اقتباسی را بازی می‌کند.

امپراتور

آدرین برودی

امپراتور یکی از فیلم‌هایی است که قرار بود زودتر اکران شود اما با تاخیر مواجه شد و در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. داستان این حماسه تاریخی با نویسندگی مایکل توماس و کارگردانی لی تماهوری، بر یوهانا خنت (سوفی کوکسون) متمرکز است. او در شرایطی ناپایدار به دنبال انتقام مرگ پدرش است. آدرین برودی، در یکی دیگر از آثار تاریخی کارنامه کاری خود، در نقش چارلز پنجم (امپراتور رومی) بازی خواهد کرد که یوهانا می‌خواهد از او انتقام بگیرد.

بلوند

مرلین مونرو یکی از زنان معروف تاریخ است که داستان زندگی او در قالب فیلمی روایت خواهد شد. بلوند، بر اساس کتابی به قلم جویس کارول اوتس با همین نام است و فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی آن را اندرو دومینیک برعهده دارد. این پروژه در ابتدا قرار بود در پاییز ۲۰۲۱ و از طریق نتفلیکس پخش شود اما اکران آن در نهایت، به سال ۲۰۲۲ موکول شد. بلوند به خاطر داستان متفاوت و جذابش، از همین حالا نیز مورد تحسین قرار می‌گیرد و آنا د آرماس نقش مرلین مونرو را بازی خواهد کرد. در کنار او، آدرین برودی نیز نقش آرتور میلر را بازی می‌کند که به عنوان یک نمایشنامه‌نویس شناخته می‌شود.

ال‌تونتو

آدرین برودی

این فیلم که در مرحله طولانی پس از تولیدش به سر می‌برد، به کارگردانی چارلی دی ساخته شده است. این بازیگر طنز در اولین تجربه کارگردانی خود، بازیگران زیادی را جمع کرده است و به نوعی از محبوبیت خود در جلوی دوربین، این بار در پشت دوربین بهره برده است. داستان فیلم درباره یک احمق ناشناخته و عاشق است که به صورت تصادفی به یک چهره مشهور تبدیل می‌شود. در این پروژه، بازیگرانی مانند کیت بکینسیل، جیسون سوئدیکس، ادی فالکو و چندین بازیگر از سریال ۱۵ فصله هوای فیلادلفیا همیشه آفتابی است، حضور دارند. آدرین برودی نیز در نقشی ظاهر خواهد شد هنوز نامش فاش نشده است.

فیلم بدون عنوان وس اندرسون

آدرین برودی

وس اندرسون در بحبوحه تاخیر انتشار فیلم گزارش فرانسوی، در حال حاضر روی دهمین فیلم بلند خود کار می‌کند. عنوان و مشخصات طرح داستان آن هم‌چنان پنهان مانده است. با این حال، به شدت شایعه شده است که فیلم، یک داستان عاشقانه است. در هر صورت، فیلم‌برداری این اثر از ماه آگوست در اسپانیا آغاز شده است. وس اندرسون همیشه در فیلم‌هایش از گروه بازیگران پرتعدادی استفاده می‌کند و به نوعی در این زمینه رکورد‌دار است و این فیلم نیز قرار است یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین آثار او از از این لحاظ باشد. او غالبا ترکیب بازیگران خاص خود را دارد که آدرین برودی نیز یکی از آن‌هاست و افراد تازه‌واردی مانند مارگو رابی و تام هنکس نیز در این پروژه به آن‌ها اضافه خواهند شد. ماهیت و نام شخصیت آدرین برودی هنوز مشخص نیست.

پروژه بدون عنوان لیکرز

آدرین برودیآدرین برودی

مینی‌سریال آدام مک‌کی با محوریت تاریخچه تیم لس‌آنجلس لیکرز در دهه ۸۰ میلادی، در بین برنامه‌های تلویزیونی جدید اچ‌بی‌او قرار دارد. این مینی‌سریال بدون عنوان، با همکاری جیم هخت و مکس برنشتاین و بر اساس کتاب جف پرلمن با نام زمان اجرا: جادو، کریم، رایلی و خانواده لس‌آنجلس لیکرز در دهه ۸۰، ساخته شده است. در این حماسه، شاهد چندین بازیگر آشنا خواهیم بود که قرار است نقش چهره‌های آشنای ورزشی را بازی کنند. آدرین برودی یکی از آن‌ها خواهد بود که در چندین قسمت در نقش مربی مشهور لیکرز، پت رایلی ظاهر می‌شود.

سالماندر دوبار زندگی می‌کند

آدرین برودی

آدرین برودی در حال حاضر دو فیلم در مراحل اولیه تولید دارد. اولین اثر که توسط توبی هاروارد نوشته شده و انت تیمپسون آن را کارگردانی می‌کند، سالماندر دوبار زندگی می‌کند نام دارد. در کنار برودی، ورا فارمیگا ستاره فرانچایز احضار نیز در این پروژه حضور دارد و در خلاصه داستان فیلم آمده است: «مردی که حافظه خود را ازدست داده است، به همراه یک کیف غیرقابل نفوذ، در خط ساحلی جزیره‌ای دورافتاده، توسط یک زن و دخترش پیدا می‌شود که آخرین اعضای باقی‌مانده یک سلسله خانواده مرفه هستند.» شخصیت آدرین برودی در حال حاضر، بی‌نام است و نقش همان مرد را بازی می‌کند.

مانودروم

آدرین برودی

دومین فیلمی که در مراحل اولیه تولید قرار دارد، مانودروم است. این فیلم که توسط جان ترنگو نوشته و کارگردانی می‌شود، درباره‌ راننده اوبر و بدنساز مشتاقی به نام رالفی است که به یک فرقه مردانه آزادی‌خواه ملحق می‌شود. با شرکت در جلسات این فرقه، خواسته‌های سرکوب شده او، بروز پیدا می‌کنند و وی کنترل خود را از دست می‌دهد. قبلا تایید شده بود که رایلی کیو و جسی آیزنبرگ (احتمالا رالفی) در کنار آدرین برودی (احتمالا در نقش رهبر فرقه فوق‌الذکر) در این پروژه حضور دارند. در مجموع، طرفداران آدرین برودی، چه در زمان پخش سریال چپلویت و چه پس از آن، باید منتظر آثار زیادی از این بازیگر باشند.

منبع: Screenrant