3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

فیلم سریع و خشمگین ۹ در جشنواره‌ی کن ۲۰۲۱ نمایش داده خواهد شد

تیری فرمو، دبیر هنری جشنواره‌ی فیلم کن اعلام کرده فیلم «سریع و خشمگین ۹» با بازی وین دیزل در هفتادوچهارمین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم کن حضور خواهد داشت.

همواره از جشنواره‌ی کن در کنار جشنواره‌های ونیز، برلین و لوکارنو به عنوان یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های سینمایی اروپا و جهان یاد می‌شود. رویدادهایی که هرساله بسترهای مناسبی برای کشف و دیده شدن استعدادهای جدید سینمایی فراهم می‌کنند و همواره وجه‌های هنری آن‌ها بر سایر جنبه‌های‌شان برتری داشته است. چندی قبل تیری فرمو، دبیر هنری جشنواره‌ی فیلم کن در گفت‌وگویی اعلام کرده بود امسال شاهد نمایش یک فیلم بلاکباستری در این رویداد خواهیم بود و الان مشخص شده این فیلم قسمت جدید مجموعه‌ی سریع و خشمگین است! البته سریع و خشمگین ۹ در بخش مسابقه‌ی اصلی مسابقه حضور ندارد و در بخش خارج از سابقه شاهد نمایش آن خواهیم بود، اما با این وجود نیز حضور چنین فیلمی در جشنواره‌ی کن عجیب است.

  • منتقدان درباره‌ی سریع و خشمگین ۹ چه می‌گویند؟

در روزگاری که دنیاگیری کروناویروس آسیب بسیار زیادی به چرخه‌ی ساخت و اکران فیلم‌های سینمایی و برگزاری پرشور و کامل رویدادهای سینمایی زده، شاید مسئولین برگزاری جشنواره‌ی کن قصد دارند با آوردن ستارگان محبوب سریع و خشمگین جدید به این گردهمایی سینمایی توجه عموم فیلم‌بین‌ها را به کن فرانسه جلب کنند. از میان بازیگران سرشناس سریع و خشمگین ۹ می‌توان به وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، ترسی گیبسون و شارلیز ترون اشاره کرد.

جان سینا قرار است در فیلم سریع و خشمگین ۹ نقش جیکوب تورتو، برادر دومنیک (وین دیزل) و میا تورتو (جوردانا بوروستر) را ایفا کند. طی نسخه‌های اخیر سری سریع و خشمگین همواره شارلیز ترون شخصیت منفی بوده است، اما این‌طور که پیداست در دهمین قسمت از این مجموعه سینا رهبری تیم آدم‌های شرور قصه را بر عهده خواهد داشت و چند ماه قبل در «برنامه‌ی امشب با اجرای جیمی فلن» بیان کرده بود: «فیلم سریع و خشمگین ۹ چیزی شبیه به یک جمع‌بندی برای فیلم‌های قبلی خواهد بود و داستان قسمت‌های پیشین را به یکدیگر پیوند و به برخی از سؤالات طرفداران پاسخ می‌دهد و در کنار آن پرسش‌های جدیدی هم ایجاد می‌کند.»

دنیل کیسی که بیشتر برای نگارش فیلم‌نامه فیلم سینمایی علمی-تخیلی «کین» (Kin) شناخته‌ می‌شود به همراه کریس مورگان به‌عنوان نویسندگان نسخه‌ی جدید این مجموعه انتخاب شده‌اند. کریس مورگان به نوعی مغز متفکر مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین است و از سال ۲۰۰۶ و فیلم «توکیو دریفت» نویسنده‌ی اصلی تمام قسمت‌ها بوده است. جاستین لین هم وظیفه‌ی کارگردانی سریع و خشمگین ۹ را برعهده داشت. این فیلم برای اکران عمومی در تاریخ ۴ تیرماه (۲۵ ژوئن) برنامه‌ریزی شده است.

اصغر فرهادی با فیلم «قهرمان» به عنوان نماینده‌ی سینمای ایران در جشنواره‌ی کن ۲۰۲۱ حضور خواهد داشت. جشنواره‌ی امسال به خاطر دنیاگیری کروناویروس با کمی تأخیر نسبت به زمان معمول برگزاری‌اش از ۱۵ تا ۲۶ تیرماه برپا خواهد شد.

منبع: Hollywoodreporter