3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

قیمت تمام بهار آزادی عقب نشست/ افزایش تقاضا در بازار طلا

روز یکشنبه بازار طلا و سکه در شرایطی به کار خود پایان داد که برخلاف ده روز گذشته بازار با کاهش قیمت روبرو شد به‌طوری‌که سکه امامی به زیر ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید و طلای ۱۸ عیار نیز زیر یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. این تغییرات به نظر مختصر بازار در حالی رقم خورد که نائب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش غیرمعمول تقاضا در آستانه محرم خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از حدود ۱۰ روز رشد پیوسته و خیره‌کننده قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، بازار در روز یکشنبه ۱۰ مردادماه کمی آرام گرفت و طلا و سکه همراه با کاهش نرخ دلار شاهد کاهش قیمت بودند.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران، در این روز قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید (امامی) ۱۱ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان بود. نیم‌سکه، پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان در بازار معامله شد، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک‌میلیون و ۹۵ هزار و ۳۸۳ تومان قیمت خورد.

این قیمت‌ها در حالی به ثبت رسید که روز پیش‌ازاین و در اولین روز هفته قیمت سکه تمام طرح جدید (امامی) ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک‌میلیون و ۱۰۹ هزار و ۶۹۵ تومان به ثبت رسیده بود.

این افت قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در شرایطی بود که بازارهای جهانی در روز تعطیل خود به سر می‌بردند و این بازار بازهم مانند روزهای پیش‌ازاین با دماسنج بازار ارز و مشخصاً نرخ دلار خود را منطبق کرد؛ دماسنجی که در روز یکشنبه افت قیمت را برای نرخ دلار به ثبت رساند.

این تغییرات قیمتی در حالی به وقوع می‌پیوندد که نایب‌رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر گفته است که برخلاف هرسال بازار ایران در آستانه ماه محرم شلوغ‌تر از همیشه است و خرید طلا از سوی مردم رونق گرفته است. محمد کشتی‌آرای همچنین پیش‌بینی کرده در این هفته سکه در محدوده ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و طلا در محدوده یک‌میلیون و ۱۱۲ هزار تومان خواهد بود.

۲۲۳۲۲۹