3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

قیمت طلا سقوط کرد/ توییتر بیت کوین را فعال کرد

قیمت طلا سقوط کرد/ توییتر بیت کوین را فعال کرد
اقتصادنیوز : طلا برای دومین بار در یک هفته در واکنش به تاثیر احتمالی تغییرات فدرال رزرو بر محرک و افزایش نرخ ، بیش از دو درصد افت داشت.

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا روز پنجشنبه به زیر 1750 دلار سقوط کرد ، این در حالی است که بازده اوراق قرضه آمریکا پس از آنکه فدرال رزرو اعلام کرد به احتمال زیاد تا اواسط سال 2022 حمایت اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر را متوقف می کند و از اواخر سال افزایش نرخ بهره را آغاز می کند ، افزایش یافت.

فعال ترین قرارداد آتی طلای آمریکا ، دسامبر(دی) ، پس از کاهش 29 دلار یا 1.6 درصد کمترین قیمت 1745.95 دلار رسید و به 1749.80 دلار در هر اونس ثبات پیدا کرد.

این دومین بار در یک هفته بود که طلا در واکنش به تاثیر احتمالی تغییرات فدرال رزرو بر محرک و افزایش نرخ بهره ، حدود 2 درصد یا بیشتر افت داشت.

طلای دسامبر روز چهارشنبه تا هزار و 788 دلار و 25 سنت معامله شد تا اینکه بانک مرکزی برنامه زمان بندی خود برای پایان خرید ماهانه 120 میلیارد دلار اوراق قرضه و افزایش نرخ از صفر فعلی به 0.25 درصد را اعلام کرد.

gold

کریگ ارلام ، تحلیلگر پلتفرم معاملات آنلاین OANDA ، می گوید: « این چند روز برای طلا خوب نبوده است ، زیرا برنامه های فدرال رزرو برای کاهش خرید اوراق و شاید افزایش نرخ بهره در سال آینده با افزایش قیمت فلز زرد مطابقت ندارد.»

او اعلام کرد طلا پس از نشست فدرال رزرو بسیار خوب عمل کرد ، اما به سرعت در حدود 1780 دلار – حمایت قبلی آن – شکست خورد و یک بار دیگر سقوط کرد. چشم انداز کوتاه مدت چندان خوب نیست ، آزمایش های بعدی حدود 1740 دلار و 1700 دلار است.»

طلا به ویژه پس از آنکه بازده اوراق بهادار 10 ساله خزانه داری آمریکا برای اولین بار از ماه جولای(تیر) به بالای 1.4 درصد رسید ، تحت فشار قرار گرفت. این بازدهی نشان دهنده انتظارات بازار در مورد تورم واقعی و سرعت واکنش سریع فدرال رزرو در برابر فشارها است.

جی پاول ، رئیس فدرال رزرو در پایان جلسه سیاست های ماهانه بانک مرکزی در روز چهارشنبه این جمله را تکرار کرد که تورم به دلیل افزایش هزینه های انجام تجارت در یک اقتصاد محدود شده از همه گیری ، بیش از هدف فدرال رزرو در سالانه 2 درصد خواهد بود.

بازار به طور مداوم نشان می دهد که اعتقاد چندانی به فدرال رزرو برای مهار تورم ندارد و همین حس بازده اوراق قرضه را از اواخر سال 2020 به بالاترین سطح چندساله رساند. طلا ، دارایی بدون بازدهی که به عنوان پناهگاه امن نامگذاری شده است ، قربانی اصلی افزایش عملکرد بوده است.

بیت کوین در توییتر

توییتر اعلام کرد که گزینه پاداش دهی از طریق بیت کوین را فعال کرده است. استر کراوفورد، مدیر محصولات توییتر می‌گوید که این قابلیت اکنون برای تمام کاربران iOS در سراسر جهان در دسترس است و این قابلیت در هفته‌های آینده به نسخه اندروید این پلتفرم اضافه خواهد شد.

بیت کوین نیز در روز گذشته با روند صعودی رو به رو شد و توانست به ۴۴ هزار و ۷۰۰ دلار برسد.

coindesk-BTC-chart-2021-09-24