3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

لحظه‌شماری برای انفجار بیت‌کوین

با توجه به شرایطی که ویروس کرونا برای بازار سهام های آسیایی و سرمایه داران ایجاد کرده است ترس از این ویروس سرمایه داران را هر چه بیشتر به سمت ارزهای دیجیتال سوق می دهد و احتمال انفجار ارزش بیت کوین در روزهای آینده بسیار بالا است.

به نقل از راشاتودی، بیت کوین که سردمدار ارزهای دیجیتال است در روز دوشنبه گذشته با سقوط بازار سهام چین به اوج خودش رسید.

مدت کوتاهی پس از بازگشایی بازارها در هونگ کنگ ارزش بیت کوین به ۹ هزار و ۶۰۸ دلار رسید که از ماه اوکتبر گذشته تا کنون ارزش بیت کوین انقدر بالا نرفته بوده است و از سال ۲۰۱۲ تا کنون نیز این ارز دیجیتال نتوانسته چنین جهشی را تجربه کند و می توان گفت بیت کوین سال ۲۰۲۰ را بهتر از این نمی توانسته شروع کند.

دلیل اصلی انفجار ارزش بیت کوین ترس و عصبانیت سرمایه داران در بازار است که با سقوط بازار سهام چین از ارزش دارایی های آن ها کاسته شده است و برای جلوگیری از ضرر بیشتر به دنبال دارایی امنی می گردند تا در آن سرمایه گذاری کنند و با افزایش سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال ارزش بیت کوین طی چند روز به طور نجومی افزایش یافته است.

هر چقدر که اطمینان سرمایه گذاران به بازارهای سهام کم تر می شود بازارهای دیجیتال بیشتر رشد می کنند و شاهد افزایش ارزش بیت کوین طی چند روز آینده خواهیم بود.

یک کارشناس اقتصادی در این خصوص می گوید:” بیت کوین پانسیل این را دارد تا ارزشش بیشتر از این ها رشد کند و برخلاف افت چشم گیری که در سال ۲۰۱۵ داشت به جهانیان نشان داد تا عمرش تمام نشده است و مدت ها می تواند در بازار باقی بماند و به احتمال زیاد تا چند روز آینده شاهد افزایش بیشتر ارزش این ارز دیجیتال خواهیم بود.”

بر اساس آخرین گزارشات تعداد کشته شدگان ویروس کرونا به ۳۶۲ نفر رسیده است که ۳۶۱ نفر آن ها در چین و ۱ نفر آن ها در فیلیپین جان خود را از دست داده اند و تعداد مبتلایان به این ویروس به بیش از ۱۷ هزار نفر رسیده است.