3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

مارگو رابی به فیلم جدید وس اندرسن پیوست

مارگو رابی در کنار تام هنکس، آدرین برودی و تیلدا سوینتن در فیلم جدید وس اندرسن ایفای نقش خواهد کرد.

هالیوود ریپورتر در گزارشی اعلام کرده مارگو رابی که این روزها به‌خاطر بازی خوب‌اش در «جوخه انتحار» حسابی مورد توجه سینمادوستان قرار گرفته، به جمع بازیگران فیلم جدید وس اندرسون پیوسته است. این بازیگر سی‌ویک ساله‌ی استرالیایی پیش از این در فیلم «گزارش فرانسوی» با اندرسون همکاری کرده بود. گزارش فرانسوی برای اکران در پاییز برنامه‌ریزی شده و اینطور که پیداست، پس از نمایش آن برای تماشای فیلم بعدی اندرسون لازم نیست خیلی صبر کنیم.

  • نقدها و نمرات فیلم گزارش فرانسوی؛ مدعی جدی نخل طلا

فیلم جدید وس اندرسن قرار است در اویل شهریورماه (اواخر آگوست) در اسپانیا جلوی دوربین برود و هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده و اطلاعاتی از داستان‌اش در دسترس نیست. علاوه‌بر وظیفه‌ی کارگردانی، نوشتن فیلم‌نامه‌ی این پروژه نیز بر عهده‌ی اندرسون بوده و از میان بازیگران سرشناس آن می‌توان به تام هنکس، تیلدا سوینتن، آدرین برودی و بیل مری اشاره کرد.

رابی ایضاً در فیلم «بابل» یا «بابیلون» (Babylon) به کارگردانی دیمین شزل نیز در کنار برد پیت و اما استون به ایفای نقش می‌پردازد. داستان فیلم بابل در اواخر دهه‌ی ۱۹۲۰ میلادی رقم می‌خورد. زمانی که سینما از فیلم‌های صامت به سمت آثار صدادار در حال حرکت است. اینطور که پیداست پنجمین فیلم دیمن شزل به زندگی شخصی و حرفه‌ای چند سینماگر می‌پردازد و داستان ظهور و سقوط آن‌ها را به تصویر می‌کشد. هالیوود ریپورتر فیلم‌نامه‌ی بابل را شبیه به رمان تحسین شده «گتسبی بزرگ» توصیف کرده و علاوه‌بر این نوشته‌ی اف. اسکات فیتزجرالد، چنین داستان‌هایی همواره فیلم‌هایی همچون «سانست بلوار» و آرتیست را به یاد سینمادوستان می‌آورند.

فیلم‌های وس اندرسن همواره به خاطر سبک تصویربرداری منحصر‌به‌فرد و شیوه‌ی روایی خاصشان تحسین شده‌اند. از ویژگی های مهم سینمای او می‌توان به ترکیب فرم فضاسازی فانتزی بصری و استفاده از رنگ‌بندی‌های صحنه‌ها و قاب‌بندی‌های مرکزی اشاره کرد. اندرسون از رنگ‌ها و ترکیبات رنگی مختلفی در کارهایش استفاده می‌کند و هر صحنه مجموعه‌ رنگ‌های مشخص و از پیش تعیین شده‌ای دارد. پالت رنگی اندرسون مثل سبک فیلم‌سازی‌اش تعمدی است. رنگ‌ها می‌تواند موجب برانگیخته شدن احساس مخاطبان و انتقال حس صحنه به آن‌ها شوند. به همین خاطر شور و هیجان خاصی در آثار او جریان می‌یابد و ترکیب این رنگ‌بندی‌های جذاب با لباس‌ها و گریم جالب بازیگران، صحنه‌های به‌یادماندنی را خلق می‌کنند.

منبع: HollywoodReporter