3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

مجوز استخراج ارز دیجیتال را از کجا باید گرفت؟

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: تا کنون فرودگاه پیام، شرکت ماموت و چند واحد در شهرک‌های صنعتی استان مجوز استخراج ارز دیجیتالی را دریافت و با پرداخت تعرفه مشخص شده برای استخراج، هیچ مشکلی برای مصرف برق ندارند.

بهنام بیات در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه هر دستگاه استخراج ارز دیجیتال حدود پنج کیلووات یعتی به اندازه مصرف برق سالانه یک خانوار برق مصرف می‌کند، اظهار کرد: برای بهره‌برداری از مزارع استخراج رمز ارز، فعالان ماینینگ باید نسبت به دریافت مجوز از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام کنند در غیر این صورت فعالیت آنها غیرقانونی تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: تا کنون فرودگاه پیام، شرکت ماموت و چند واحد در شهرک‌های صنعتی استان مجوز استخراج ارز دیجیتالی را دریافت و با پرداخت تعرفه مشخص شده برای استخراج، هیچ مشکلی برای مصرف برق ندارند.

وی در ادامه با اشاره به دستورالعمل صادر شده در خصوض ضرورت استفاده ادارات و دستگاه‌های دولتی از انرژی‌های نو افزود: طبق قانون بودجه  سال ۹۷، باید ۲۰ درصد مصرف برق ادارات از طریق انرژی های نو تامین شود.

این مسئول تاکید کرد: دستورالعمل اجرایی استفاده از انرژی برق به تمامی وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های تابعه اعلام شده و طبق این دستورالعمل، مدیران باید تدابیر لازم را برای کنترل میزان مصرف و صرفه جویی در استفاده از انرژی برق بیندیشند.

بیات توضیح داد: بهره گیری از انرژی‌های نو در کشورهای رو به توسعه جایگاه ویژه‌ای دارد و ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: هر سال در فصل تابستان از طریق اعزام تیمی از شرکت برق، وضعیت استفاده دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص استفاده از انرژی‌های نو بررسی می‌شود.

این مسئول افزود: دستگاه‌هایی که این مصوبه را اجرایی نکرده اند شناسایی و در قالب لیستی به استانداری معرفی می‌شوند تا تصمیم لازم در خصوص توجیه آنها برای استفاده از انرژی‌های نو اتخاذ شود.

انتهای پیام