3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

مدیرعامل سایت Payment24 به 23 ماه زندان محکوم شد!

phinix 728

دستیار دادستان کل در امور امنیت ملی آمریکا، حکم 23 ماه زندان برای سید سجاد شهیدیان، مدیر عامل سایت payment24 را به دلیل نقش وی در نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران در معاملات مالی و ارزی، صادر کرد. شهیدیان در 28 خرداد 97 به جرم خود اعتراف کرده بود. او در 20 آبان سال 97 در انگلیس دستگیر و سپس در 26 اردیبهشت سال جاری به آمریکا تحویل داده شد و حالا توسط دادگاهی در مینیاپولیس ایالت مینه‌سوتا به 23 ماه زندان محکوم شده است.

سایت payment24 به عنوان یکی از سایت‌های محبوب در حوزه خدمات مالی و ارزی در ایران شناخته می‌شود. در این سایت خدماتی مانند پرداخت سرویس‌های اینترنتی، فروش گیفت کارت اپل، گوگل و آمازون، پرداخت‎‌های ارزی از طریق پی‌پال، وب‌مانی یا بیت کوین و خدمات ارزی دیگر ارائه می‌شد. سید سجاد شهیدیان، بنیان‌گذار و مدیرعامل این سایت به دلیل استفاده از روش‌های جعلی برای دور زدن تحریم‌ها، کمک به شهروندان ایرانی برای انجام معاملات مالی ممنوع شده، همچنین خرید و فروش غیرقانونی نرم‌افزارهای رایانه‌ای آمریکایی، جعل هویت و ارائه مشخصات جعلی برای استفاده از کارت‌های اعتباری، آموزش نحوه استفاده از خدمات مالی آمریکایی با وارد کردن اطلاعات جعلی به کاربران و غیره محکوم شده است.

اریکا مک‌دونالد، دادستان ایالات متحده در مورد این پرونده اعلام کرد: آقای شهیدیان بنیان‌گذار و مدیرعامل یک شرکت خدمات مالی بود که با کلاهبرداری و دور زدن تحریم‌های مالی که بر علیه دولت ایران وضع شده بود، خدمت‌رسانی می‌کرد. این اقدامات منافع امنیت مالی آمریکا را تهدید می‌کند. او بر اساس تجارت غیرقانونی خود یک میلیونر و مدیر برجسته محسوب می‌شد.

جان سی دریمز، دستیار دادستان کل امنیت ملی آمریکا نیز اعلام کرد: شهیدیان به تامین کنندگان آمریکایی دروغ گفته و به طور غیرقانونی وجوهی را به ایران منتقل کرده است. او با استفاده از اطلاعات هویتی و شناسنامه‌های جعلی، تجارتی را تاسیس کرد که هدف اصلی آن دور زدن تحریم‌های آمریکا و آموزش آن به دیگران بود. با این حکم ادامه دهندگان راه آقای شهیدی باید از راه خود منصرف شوند.