3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

مردم عراق هم نوا با ملت ایران نوروز را به جشن می نشینند

رایزن فرهنگی عراق در ایران گفت: مردم عراق هم نوا با شمار زیادی از ملل جهان، ازجمله ملت بزرگ ایران، نوروز را گرامی‌ می‌دارند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی و بین الملل گروه بین الملل خبرگزاری آنا از رایزنی فرهنگی جمهوری عراق در ایران، «یاسر عبدالزهرا الحجاج» در پیام نوروزی خود گفت: «در روزهای آینده و هم‌زمان با تغییر تدریجی اقلیمی که ما در آن زندگی می‌کنیم، میلیون‌ها نفر در غرب آسیا، قفقاز، آسیای میانه و جنوب آسیا، اندک اندک با سال جاری بدرود گفته و مهیای سال جدید خورشیدی می‌شوند. سالی که با همه دشواری‌ها و فراغت‌هایش گذشت و سالی دیگر که با امیدها و آرزوهای فراوان از راه می‌رسد». 

رایزن فرهنگی عراق در ایران افزود: «نوروز اما برای این ملت‌ها از حیث اینکه یادگاری کهن از زمان‌هایی دوردست است و هر سال با نو شدن هستی تکرار می‌شود، جلوه‌ای مخصوص دارد؛ چه اینکه می‌تواند به عنوان عاملی مشترک در زندگی فرهنگی این مردمان، با فرارسیدن بهار، بذر دوستی و هم‌دلی را از نو در قلب‌ها بکارد و نهال‌های آشتی و محبت را با باران بی‌دریغ خود برویاند».  

وی تصریح کرد: «مردم عراق نیز هم نوا با شمار زیادی از ملل جهان، ازجمله ملت بزرگ ایران، نوروز را گرامی‌ می‌دارند و آن را به جشن می‌نشینند. به این ترتیب نوروز را می‌باید یکی از مشترکات متعالی میان این دو ملت در نظر گرفت». 

عبدالزهرا گفت: «نوروز امسال اما از حیث همزمانی با ایام ولادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام مبارک‌تر و نیکوتر از هر زمان بر ما وارد می‌شود. من با تبریک نوروز به ملت‌های بزرگ ایران و عراق و نیز تمام کسانی که نوروز را گرامی‌ می‌دارند، آرزو دارم سال آینده، سالی سرشار از بهروزی و شادکامی برای همگان باشد».