3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

مسیریابی سکه با قیمت دلار

مسیریابی سکه با قیمت دلار
ایران اکونومیست- قیمت سکه در هفته های اخیر به زیر محدوده 11 میلیون و 800 هزار تومان نزول نکرده است و دشوار است که امروز نیز کاهشی تا سطح یادشده را تجربه کند.

در حالی که حباب سکه های کوچکتر در حال پایین آمدن است،‌ حباب قیمت سکه امامی در جهت افزایشی قرار دارد. روز شنبه فاصله ارزش بازاری و ذاتی فلز گران بهای داخلی 20هزار تومان بیشتر شد و به حدود 3.9 درصد رسید. این در حالی بود که تمام سکه های کوچک تر روز شنبه کاهش حباب داشتند. به عنوان مثال، ربع سکه که در روز پنجشنبه بالای 27 درصد با ارزش ذاتی خود فاصله داشت، روز شنبه یک درصد کاهش حباب را تجربه کرد.

به باور برخی تحلیل گران، بازار سکه با کمبود تقاضای فیزیکی از سوی افراد عادی رو به رو است و همین موضوع خود را در کاهش حباب سکه های کوچکتر نشان داده است. با توجه به این تحلیل، شماری از معامله گران انتظار افزایش معنادار و حباب دار سکه امامی را ندارند. از نگاه آن ها معامله گران بزرگ هم چنان با توجه به رشد قیمت دلار،‌ اقدام به خرید سکه امامی میکنند ولی در صورتی که روند اسکناس آمریکایی تغییر کند، فلز گران بهای داخلی، توانایی حفظ حباب فعلی خود را نخواهد داشت.

در روز جاری نیز توجه بیشتر معامله گران سکه به روند دلار خواهد بود.دیروز هم افت قیمت اسکناس آمریکایی موجب شد که فلز گران بهای داخلی محدوده 12 میلیون و 200 هزار تومان را از دست بدهد. قیمت سکه در هفته های اخیر به زیر محدوده 11 میلیون و 800 هزار تومان نزول نکرده است و دشوار است که امروز نیز کاهشی تا سطح یادشده را تجربه کند.

حتی اگر قیمت دلار بتواند محدوده 27 هزار و500 تومان را حفظ کند، فلز گران بهای داخلی می تواند بالای مرز 12میلیون تومانی باقی بماند.در صورت برگشت دلار به بالای محدوده 27 هزار و 800تومان، فلز گران بهای داخلی می تواند خود را به مقاومت 12 میلیون و 200هزار تومان برساند.

 

اقتصادنیوز