3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

مسیر اصلاحی فلزات گرانبها / طلا عقب نشینی کرد

اقتصادآنلاین – اکرم شعبانی؛ فلزات گرانبها روند افزایشی کوتاه مدت آغاز کرده‌اند که این مساله اشتیاق به خرید را در بین معامله‌گران افزایش داده است. سقوط شاخص دلار آمریکا در بازارهای ارزی و افزایش اخیر قیمت‌های نفت خام از مواردی است که بر روند افزایش قیمت‌ها در بازار فلزات گرانبها تاثیرگذار بوده است. با این وجود روز گذشته طلای آتی ژوئن با ۸.۶۰ دلار کاهش به قیمت ۱۷۷۱.۶۰ دلار در هر اونس و نقره آتی می در بازار کومکس نیویورک با ۰.۳۳ دلار کاهش به قیمت ۲۵.۷۷۵ دلار در هر اونس معامله شد.

قیمت طلا در طول معاملات هفته گذشته با انتشار گزارشی مبنی بر حمایت دولت چین از بانک‌های داخلی و خارجی بر صدور مجوز واردات فلزات گرانبها افزایش یافت. این امر همچنین می‌تواند منجر به افزایش تقاضای مصرف کنندگان در داخل چین شود، چرا که این کشور تا به امروز به عنوان یکی از واردکنندگان عمده طلا شناخته شده است.

بازارهای جهانی سهام روز گذشته روند ترکیبی داشتند. شاخص‌های سهام ایالات متحده که هفته گذشته رکوردهای جدیدی به ثبت رسانده بودند، روز گذشته قرمز پوش شدند. به نظر می‌رسد هفته جاری معاملاتی هفته‌ای آرام باشد.

در بازارهای مهم خارجی شاخص دلار آمریکا روند کاهشی را ادامه داد و به پایین‌ترین سطح شش هفته گذشته رسید. به نظر می‌رسد شاخص دلار از روند صعودی خود فاصله گرفته باشد. قیمت نفت خام نیمکس تغییر چندانی نیافت و هر بشکه نفت حدود ۶۳.۲۵ دلار معامله شد. همچنین بازده اوراق قرضه ده ساله خزانه داری آمریکا هم در محدوده ۱.۵۶۲ درصدی رسید که پایین‌ترین میزان از اوایل ماه آوریل تا به امروز بوده است.

11111111

(نمودار روند حرکت ۲۴ ساعته قیمت طلا)

از دیدگاه فنی، روند صعودی معاملات آتی طلای ژوئن از مزیت فنی کلی کوتاه مدت برخوردار است، چرا که قیمت‌ها در یک روند صعودی نوپا قرار گرفته‌اند. هدف بعدی صعودی قیمت طلا دستیابی به سطح مقاومت ۱۸۰۰ دلار در هر اونس و هدف بعدی نزولی قیمت‌ها رسیدن به زیر سطح پشتیبانی و پایین‌ترین سطح قیمت معاملات هفته گذشته یعنی ۱۷۲۳.۲۰ دلار در هر اونس است. سطح مقاومت نخست طلا بالاترین سطح قیمت معاملات روز گذشته یعنی ۱۷۹۰.۴۰ دلار در هر اونس و سطح مقاومت دوم ۱۸۰۰ دلار در هر اونس است همچنین سطح پشتیبانی نخست طلا در پایین‌ترین سطح قیمت معاملات روز جمعه یعنی ۱۷۶۰.۳۰ دلار در هر اونس و سطح پشتیبانی دوم ۱۷۵۰ دلار در هر اونس عنوان شده است.

322222222222

(نمودار روند حرکت ۲۴ ساعته قیمت نقره)

قیمت معاملات آتی نقره می پس از آنکه روز جمعه به بالاترین سطح سه هفته گذشته خود رسید، دیروز عقب نشینی کرد. روند صعودی معاملات آتی نقره از مزیت فنی کلی کوتاه مدت برخوردار است. نمودارهای روزانه نقره هم در یک روند صعودی نوپا قرار گرفته‌اند. هدف بعدی صعودی قیمت نقره رسیدن به سطح مقاومت فنی ۲۷ دلار در هر اونس و هدف بعدی نزولی قیمت‌ها رسیدن به زیر سطح پشتیبانی و کمترین قیمت معاملات هفته گذشته یعنی ۲۴.۶۸ دلار در هر اونس است. سطح مقاومت نخست نقره ۲۶ دلار در هر اونس و سطح مقاومت دوم در بالاترین سطح قیمت معاملات هفته گذشته یعنی ۲۶.۳۸ دلار در هر اونس مشاهده شده در حالی سطح پشتیبانی نخست نقره در پایین‌ترین سطح قیمت روز گذشته یعنی ۲۵.۳۸ دلار در هر اونس و سطح پشتیبانی دوم بر روی ۲۵ دلار در هر اونس قرار گرفته است.