3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

معاون رئیس جمهوری ونزوئلا فردا به روسیه می‌رود

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، معاون رئیس جمهوری ونزوئلا روز جمعه برابر با اول مارس سال ۲۰۱۹ میلادی به مسکو سفر خواهد کرد و با وزیر امور خارجه این کشور دیدار می‌کند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری تاس به نقل از یک منبع دیپلماتیک سفر کاری قریب الوقوع دلسی رودریگز، معاون رئیس جمهوری ونزوئلا به مسکو را گزارش داد.

اوایل روز چهارشنبه دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفته بود که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه قصد ندارد با رودریگز دیدار کند.

خورخه آریزا، وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز ضمن تأیید این خبر گفت: رودریگز به منظور مذاکره در خصوص وضعیت ونزوئلا به مسکو سفر می‌کند.

وی افزود: رودریگز قصد دارد با سرگئی لاورف، وزیر امور خارجه روسیه دیدار کند. در جریان این دیدار آنها درباره وضعیت موجود در ونزوئلا، هماهنگ کردن اقدامات با هدف متوقف کردن تلاش‌ها برای آغاز جنگ علیه ونزوئلا، حفاظت از اصول و قوانین سازمان ملل و همچنین برنامه‌های مشترک میان کاراکاس و مسکو مذاکره خواهند کرد.

خورخه آریزا در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا کاراکاس از مسکو درخواست کمک نظامی کرده یا خیر؟ گفت: باید در اینجا بر نقش همکاری فنی-نظامی میان روسیه و ونزوئلا تاکید کنم. توسعه این همکاری در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

روسیه بارها خواستار برگزاری مذاکرات صلح آمیز میان دولت و اپوزیسیون ونزوئلا شده و اعلام کرده که با هر گونه مداخله خارجی به ویژه استفاده از زور در امور داخلی ونزوئلا مخالف است.

انتهای پیام