3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

معاون فنی مرکز ملی فضای مجازی: استفاده از رمزارزها با منشا خارجی را ترویج نمی‌دهیم

ابولفضل روحانی، معاون راهبری فنی مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: مرکز ملی فضای مجازی به دلیل مشخص نبودن متولی و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال خارجی، استفاده از این رمزارزها را ترویج نمی‌دهد.

چندی پیش ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرده بود: شیب صعود و نزول قیمت رمزارزها را به هیچ‌وجه نمی‌توان تضمین کرد، به همین دلیل ورود افراد به این حوزه برای افزایش ثروت و خروج سرمایه از کشور، به صلاح نیست.

W3Schools

حال معاون راهبری فنی مرکز ملی فضای مجازی به تازگی در خصوص غیرقابل اطمینان بودن ارزهای دیجیتال اعلام کرد: ارزهای دیجیتال بامدیریت در شرایط خاص می‌توانند ابزاری برای دور زدن تحریم‌ها در برخی از معاملات باشند اما باید رویکرد ویژه‌ای در این خصوص تعریف شود.

وی ادامه داد: مرکز ملی فضای مجازی استفاده از ارزهای دیجیتال با منشا خارجی مانند بیت‌کوین را ترویج نمی‌کند زیرا این رمزارزها نه تنها متولی مشخصی ندارند بلکه سرمایه‌گذاران آن‌ها نیز مشخص نیست.

این مطلب را نیز بخوانید: تفاوت بازار بورس با ارزهای دیجیتال؛ شما سهام می‌خرید یا رمزارز؟!

ابوالفضل روحانی با اشاره به فراز و فرودهای قیمت بیت کوین تاکید کرد: نوسانات عجیب قیمت بیت کوین و تلاطم قیمتی آن در بازارهای جهانی جای پرسش دارد، سیاست مرکز ملی فضای مجازی این است که تشویقی در این حوزه نداشته باشیم اما حکومت به ویژه بانک مرکزی، با توجه ظرفیت ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم‌ها در معاملات، باید رویکرد ویژه‌ای برای استفاده از این ارزها تعریف کنند.

معاون راهبری فنی مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به موضوع بلاک‌چین و رمزارزها گفت: پژوهشگاه فضای مجازی نسبت به آسیب‌پذیری و ریشه استفاده از رمزارزها اقدام کرده اما از آن جا که هنوز بحث رمزارزها برای عموم مردم موضوعی فراگیر نیست و در سطح نخبگان و افراد خاص باقی مانده باید با توجه به شرایط و برنامه‌ریزی انجام شده با هدف آگاه‌سازی این موضوع نسبت به شفاف‌سازی موضوع رمزارزها اقدام و رویکرد جمهوری اسلامی را نسبت به این موضوع تبیین کرد.