3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

معرفی بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی

می خواهیم بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی را معرفی کنیم تا با استفاده از آن تمامی تراکنش‌های خود را با امنیت بسیار بالا و خیالی راحت انجام دهید.

به گزارش برنا، احتمالاً شما هم اطلاعاتی در مورد بازار جذاب ارزهای دیجیتال دارید و می دانید اخیراً رشد قابل ملاحظه ای که داشته است که توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است. اما برای اینکه بتوانید در این بازار فوق العاده سرمایه گذاری کنید به یک کیف پول نیاز دارید. در ادامه می خواهیم کیف پول یا والتی را بررسی کنیم تا بدانیم که  ابتدا کیف پول چیست و برای کاربران ایرانی چه کیف پولی مناسب تر است. اما نکته جالب اینکه می خواهیم بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی را معرفی کنیم تا با استفاده از آن تمامی تراکنش‌های خود را با امنیت بسیار بالا و خیالی راحت انجام دهید.

بسیاری از ارزهای دیجیتال کنترل دارایی‌های فرد را از طریق کیف پول به خود شخص واگذار می کنند. به همین دلیل کاربران باید در انتخاب کیف پول دقت بسیاری داشته باشند. همان طور که در بعضی از خبرها شنیده اید برخی کیف پول ها امنیت چندانی ندارند و می‌توانند سرمایه شما را در خطر قرار دهند. اما راهکار چیست؟ بهترین گزینه برای ما ایرانی ها چیست؟

معرفی بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی

بسیاری از کیف پول ها تنها از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند و تنها از ارز های دیجیتال معروفی مانند بیت کوین اتریوم تتر و… پشتیبانی می کنند. به همین دلیل افراد به دنبال راهکار بهتری هستند تا بتوانند از طریق آن تمامی تراکنش‌های خود را انجام دهند. پس از کیف پول هایی استفاده کنید که از ارزهای دیجیتال بیشتری پشتیبانی می کنند تا در زمان انجام معاملات با مشکل مواجه نشوید.

اگر جستجوی در گوگل انجام داده باشید  قطعاً با این موضوع روبرو شده اید که برای برخی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین کیف پول های بسیاری وجود دارد که انتخاب بین آن ها بسیار دشوار است. البته این انتخاب برای کاربران ایرانی کمی دشوار تر از سایر کاربران است. چون به دلیل تحریم هایی که صورت گرفته صرافی ها اجازه دسترسی به کاربران ایرانی را نمی دهند. به همین دلیل در زمان استفاده از کیف پول باید از طریق نرم‌افزارهایی که وجود دارد با یک آی پی دیگر به آن ها وارد شد. اما تجربه نشان داده که برخی از حساب های کاربری که متعلق به کاربران ایرانی بوده است مسدود شده و سرمایه آن ها با مشکل مواجه شده است. پس انتخاب شما می‌تواند بسیار مهم باشد.

طبق بررسی‌هایی که صورت گرفته است اخیراً بستری برای کاربران ایرانی فراهم شده تا از طریق آن بتوانند تمامی تراکنش‌های خود را بدون دغدغه انجام دهند. کیف پول من بستری است که بسته به نیاز کاربران ایرانی شروع به فعالیت کرده است. امکاناتی که این کیف پول در اختیار کاربران قرار می دهد تماما مشابه کیف پول های خارجی است و در برخی موارد هم امکانات بیشتری در اختیار کاربران خود قرار می دهد. همین مسئله باعث  شد تا ما به فکر تهیه یک مطلب در مورد این کیف پول ارز دیجیتال ایرانی باشیم.

کیف پول ارز های دیجیتال

در گذشته کاربران برای استفاده کردن از کیف پول ها با مشکلات بسیاری می شدند. به همین دلیل برخی از حساب های کاربری آن ها بن یا مسدود می شد. اما با شروع به فعالیت کردن این سایت تمامی مشکلات کاربران ایرانی برطرف می‌شود.

اجازه دهید کمی بیشتر با این سامانه آشنا شویم. سامانه کیف پول من با آدرس Kifpool.me در زمستان سال ۹۹ شروع به فعالیت کرد و باور داشت که باید بستری برای کاربران ایرانی فراهم شود تا به هیچ وجه نگرانی بابت از دست رفتن دارایی های خود نداشته باشند. شعاری که به حق تا کنون توانستند به آن عمل کنند و در حال حاضر جایگاهی را در اختیار داشته باشند که بسیاری از کاربران به فکر استفاده از کیف پول های خارجی نیستند و برای تمامی فعالیت های خود در بازار ارز دیجیتال از کیف پول من استفاده می کنند. 

نکته قابل توجه ای که بسیاری از کاربران این سامانه به آن اشاره داشته اند، تیم پشتیبانی فوق العاده آن ها است. طبق تحقیقاتی که صورت گرفت کاربران بسیار زیادی از خدماتی که این سامانه در اختیار آن ها قرار داده است، رضایت کامل دارند و بزرگترین ویژگی آن را فارسی بودن تمامی امکانات و منوهای دسترسی می دانستند.

مطمئناً این خبر برای ایرانی هایی که در این حوزه فعالیت دارند بسیار خوشحال کننده است. از طرفی با در اختیار داشتن تمامی این امکانات هر کاربری می‌تواند در هر سطحی به راحتی از این سامانه استفاده کند.

ویژگی های بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی ( کیف پول من)

اولین و بهترین کیف پول ایرانی، توسط متخصصین داخلی پیاده سازی شده است و امکانات بیشماری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برخی از ویژگی هایی که در ادامه گفته می‌شود تنها گوشه‌ای از ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیر آن است.

● اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند یک کیف پول اختصاصی برای خود داشته باشند.

● با استفاده کردن از هر اکانت می‌توانید کیف پول های مختلفی را برای نگهداری ارزهای دیجیتال گوناگون بسازید.

● عضویت و استفاده کردن از امکانات سامانه رایگان است.

● برای نگهداری و ذخیره سازی ارزهای دیجیتال کارمزدی دریافت نمی شود.

● با امنیتی بسیار بالا می توانید به سادگی به کیف پول ارز های دیجیتال خود دسترسی داشته باشید.

● تمامی رمز ارز های تایید شده را می توانید بدون به وجود آمدن مشکلی نگهداری کنید و سامانه امنیت این خدمت را تضمین می کند. 

● یک ویژگی مهم نگهداری بدون دردسر و ریسک ارزهای دیجیتال است.

● تحریم ها روی این سامانه هیچ گونه تاثیری نخواهد داشت.

● می توانید برای یک مدت زمان طولانی هر نوع ارز دیجیتالی را نگهداری کنید.

● سامانه همیشه در دسترس شماست و هیچ گونه خطری برای فیلترینگ یا قطع بودن سایت وجود ندارد.

● تمامی اطلاعات کاربران در سامانه کیف پول من با حفظ حریم خصوصی نگهداری می شود.

● هر نوع ارز دیجیتالی را می توان به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کرد.

● در بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی شما می توانید به صورت ریالی موجودی خود را افزایش دهید و اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنید. 

● در امکانی دیگر شما می توانید تمامی ارزها را به تومان هم خرید و فروش کنید.

● سامانه از درگاه های مطمئن بانکی استفاده می‌کند و تمامی مجوزهای لازم را دارد. 

همان طور که در بالا هم گفته شد این ها تنها بخشی از ویژگی های جذاب و منحصر به فرد این سامانه است که تنها  با هدف کمک کردن به کاربران ایرانی طراحی و پیاده سازی شده است. بسیاری از کاربران درخواست های بیشماری داشتند که چگونه می توان امنیت کیف پول های خود را تامین کنند. با استفاده کردن از سامانه کیف پول من امنیت و امکاناتی جذاب و هیجان انگیز در اختیار کاربران قرار داده می شود تا در این بازار پر رونق به فعالیت خود ادامه دهند.

کیف پول بیت کوین

معرفی بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی

بدون شک محبوب‌ترین ارز دیجیتال بیت کوین است. در حال حاضر هم با توجه به رشد بسیار خوبی که داشته است باعث شده تا افراد بسیار زیادی تمایل داشته باشند به سمت این ارز دیجیتال فوق‌العاده روند. در حال حاضر که ما در حال نگارش این مطلب هستیم بیت کوین با یک رشد بسیار خوب توانست به یک مرز جدید برسد. در ادامه مقداری روندی نزولی را طی کرد و در حال حاضر مجدد در حال اوج گیری است. پس فرصت بی نظیری در اختیار تمامی افراد قرار داده تا بتوانند سرمایه خود را چندین برابر کنند. هر زمان که شما در حال خواندن این مطلب هستید با کمی تامل و بررسی می توانید این ارز دیجیتال را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. 

کاربران ایرانی بسیار زیادی به این ارز دیجیتال علاقه‌مند هستند و برای کسب سود اقدام به خریداری آن می کنند اما این کار را با استرس انجام می دهند. دقت کنید زمانی که شما از کیف پول های خارجی استفاده می کنید خطرات بیشماری برای شما وجود دارد همانطور که گفته شد تحریم ها باعث شدند که کاربران با هویت ایرانی خطر بن شدن اکانت کاربری هر لحظه آن ها را تهدید کند.

امنیت کامل با بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی 

مطمئنا کاربران ایرانی بعد از خواندن این مطلب بسیار خوشحال خواهند شد که دیگر هیچ کدام از این نگرانی ها را نخواهند داشت. سامانه کیف پول من به کاربران خود تضمین می دهد که دارایی ها و اطلاعاتشان را با بالاترین سطح امنیتی نگهداری می کند. 

در حال حاضر کاربران برای استفاده کردن از خدمات این سامانه نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنند و می توانند به صورت رایگان از تمامی خدمات استفاده کنند. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری در بازار هیجان‌انگیز ارزهای دیجیتال را دارید توصیه ما این است که حتماً از سرویسی استفاده کنید که امنیت شما را تامین کند و نگرانی بابت از دست رفتن دارایی خود نداشته باشید. 

با داشتن دسترسی آسان و ساده کاربران در زمان استفاده از این سامانه هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت. اما اگر هرگونه مشکلی برای آن ها به وجود آمد پشتیبانی ۲۴ ساعته در اختیاراین افراد قرار گرفته است تا پاسخگوی هرگونه سوال و مشکلی باشند. 

کیف پول من را می‌توانید برای هر کدام از ارزهای دیجیتال مانند اتریوم  ETH، ریپل XRP، دوج کوین Duge  و ارز های بیشمار دیگری مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محیط این سامانه همین حالا با مراجعه به سایت Kifpool.me با امکانات آن بیشتر آشنا شوید. 

حتی شما در وبسایت کیف پول من میتوانید به راحتی خرید شت کوین ها و فروش و نگهداری آن را هم به راحتی و بدون صرف کارمزد های بالا انجام دهید.

این مطلب رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

بیشتر بخوانید:

  • نحوه خرید بیت کوین
  • بیت‌کوین در مدار صعود