3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

مفهوم و معنی ارزهای دیجیتال به ساده‌ترین زبان

احتمالا تا به حال اسم ارز دیجیتال زیاد به گوشتان خورده و تقریباً می‌شود گفت یکی از اتفاقات عادی و روزمره‌ی زندگی خیلی از ماها شده‌است. اما آیا واقعاً این ارز دیجیتال که امروزه این همه در موردشان صحبت می‌شود، چه هستند؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مدرسان پیشتاز، اصطلاحات زیادی از قبیل رمزارز، کریپتوکارنسی، ارز دیجیتال و … می‌شنویم و با وجود تازه بودن بازار رمزارزها و دنیای بلاکچین تقاضا برای خرید و فروش رمزارزهای دیجیتالی افزایش یافته‌ است. به همین خاطر در این مقاله سعی کرده‌ایم نگاهی به مفهوم ارز دیجیتال داشته باشیم و می‌خواهیم با بیانی ساده درباره‌ی رمز ارزها و کاربردشان صحبت کنیم. اگر با ارز دیجیتال آشنایی ندارید، این مقاله از مدرسان پیشتاز را حتماً مطالعه کنید. 

ارز دیجیتال یعنی چه؟

معادل فارسی ارزهای دیجیتال، رمزارز بوده، که با عنوان‌هایی مانند ارز رمز، کریپتوکارنسی و … شناخته شده‌ است، و در بستر بلاکچین مورد مبادله قرار می‌گیرد.
از مهم‌ترین رمزارزها می‌توان به بیت کوین، ریپل، آتریوم، لایت کوین اشاره کرد. که در میان این موارد، بیت کوین اولین پول دیجیتالی‌ای بود که توسط ساتوشی ناکاموتو (هویت وی مشخص نیست) ایجاد شد. 
خب حالا چرا رمزارزها این همه طرفدار دارند؟ چه چیزی باعث اهمیت‌دار شدن آنها شده‌ است؟ برای جواب این سؤال باید حتماً مطلب بعدی را مطالعه کنید.

ویژگی‌ها و مزیت‌های ارز دیجیتال

  • مهم‌ترین ویژگی ارز دیجیتال این است که جایگاه ویژه‌ای را در سطح بین‌المللی دارد و به یک واحد پول بین‌المللی تبدیل شده و امکان مبادلات مالی در تمام نقاط جهان با یکدیگر را میسر می‌کند. هیجان انگیز نیست؟
  • علاوه بر این، از آنجایی که ارز دیجیتال پایه پول فیزیکی نداشته و وجود خارجی ندارند، در معاملات سنگین با ارزش بالا که هزینه‌های جابجایی پول بالا است، بسیاری کارساز و مفید می‌باشد. چه چیزی از این بهتر؟

مثلا شما برای انتقال پول به کشور دیگری دیگر نیازی به صرافی ندارید! و با سرعت بالایی می‌توانید مثلا چند هزار دلار را در کمتر از ۱۰ دقیقه منتقل کنید.

  • از دیگر مزایای ارزهای دیجیتال، در کنار این که می‌تواند روش خوبی برای پرداخت باشد، می‌توان به عنوان سرمایه‌گذاری هم به آن نگاه کرد. 

در این روش که دانش زیادی هم نمی‌خواهد شما بجای خرید دلار و ضربه زدن به اقتصاد کشور می‌توانید ارزهای دیجیتال خرید کنید و با سرمایه گذاری روی آنها سود خوبی کسب کنید.
 بعنوان مثال بیت کوین در فاصله زمانی تیر ماه ۱۳۹۹ تا تیر ماه ۱۴۰۰ سود ۲۵۰٪ داشته است که سود عالی هست!

  • در کنار موارد گفته شده که به مهم‌ترین مزایا و اهمیت ارز دیجیتال اشاره کردیم، می‌توان به یکی از ویژگی‌های مهم دیگر که باعث اهمیت زیاد ارزهای دیجیتال می‌شود، که آن دور زدن تحریم‌ها است نیز اشاره کرد. واقعاً این رمز ارزها، چیزهای جالبی هستند، شما هم همین فکر را می‌کنید؟ 
  • در دنیای بلاکچین و رمز ارزها، تمام مبادلات مالی بدون واسطه و بدون نیاز به شخص سوم انجام می‌شود. در واقع رمزارزها  بر بستر فناوری بلاکچین چیده شده‌اند و به همین خاطر هیچ‌کس نمی‌تواند آنها را در اختیار خودش قرار دهد و امکان تقلب و نفوذ در آنها صفر بوده و بدون دخالت شخص سوم در بین افراد انجام می‌شود.

شاید اینجا کمی پیچیده به‌نظر برسد اما همین را بدانید که این فناوری بلاکچین بسیار امن است و هیچ کشور، دولت یا شرکتی نمی‌تواند در آن دخالت کند یا باعث تقلب شود.
 

مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد باعث جذابیت دنیای ارزهای دیجیتال گردیده است که اتفاقا هواداران زیادی دارد و شما هم می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. مثلا در کشور خودمان نزدیک به ۱۴ میلیون نفر در این حوزه حداقل یک بار خرید و فروش داشته‌اند.

گروه مدرسان پیشتاز 

بدون شک دنیای رمزارزها، دنیایی بسیار بزرگ و گسترده بوده و در کنار این بزرگی می‌توان به هیجان انگیز بودن و جذاب بودنش نیز اشاره کرد. اما لازمه‌ی ورود به این دنیای گسترده و دوست داشتنی، آموزش ارزهای دیجیتال می‌باشد. 
بدون آموزش اتفاقی که در بورس افتاد حتما خواهد افتاد چه بسا بدتر!

گروه مدرسان پیشتاز، با برگزاری دوره‌های آموزش ارز دیجیتال، این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید پا به عرصه‌ی رمزارزها گذاشته و شروع به راه اندازی کسب و کار خود نمایید. 

همچنین گروه مدرسان پیشتاز در پایان هر دوره، مدرک معتبری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای را به شما اعطا خواهد داد. همچنین در گروه پشتیبانی عضو خواهید شد و کتاب راهنمای ارزهای دیجیتال (پرفروش‌ترین کتاب آموزش ارزهای دیجیتال) هم بعنوان هدیه برای شما ارسال می‌گردد.

این آموزش‌ها ۰ تا ۱۰۰ ارزهای دیجیتال است که طبق استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ارائه می‌شود (تعجب نکنید، بله! سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تنها مرجع رسمی آموزش ارزهای دیجیتال است که از سال ۱۳۹۸ برای این رشته استاندارد آموزشی دارد و حتی استخراج ارزهای دیجیتال هم آموزش می‌دهد!)

اگر به دنیای رمزارزها علاقه‌مندید، همین حالا با کارشناسان آکادمی مدرسان پیشتاز تماس گرفته یا به وبسایت آنها (www.ModaresanePishtaz.com) سر بزنید و با گرفتن اطلاعات در خصوص زمان برگزاری کلاس‌ها برای دوره حضوری، ثبت نام خود را قطعی نمایید. مدرسان پیشتاز همچنین دوره غیرحضوری آموزش ارزهای دیجیتال هم با عنوان سوپر دوره آموزش ارزهای دیجیتال دارد که از سال ۱۳۹۴ تا الان بیش از ۶۰۰۰ دانشجو داشته است:

سرفصل‌های سوپر دوره آموزش ارزهای دیجیتال:

  • آموزش بلاکچین
  • آشنایی کامل با ارزهای دیجیتال
  • آموزش تحلیل تکنیکال
  • آموزش پرایس اکشن
  • آموزش فاندامنتال
  • آموزش اندیکاتورها
  • آموزش انواع کیف پول
  • آموزش انواع صرافی‌ها
  • آموزش استراتژی معاملاتی
  • آموزش استخراج ارزهای دیجیتال
  • و ساعت‌ها آموزش حرفه‌ای با آپدیت رایگان همیشگی، گروه پشتیبانی و مدرک معتبر

مدرسان پیشتاز تا انتهای دوره در کنار شماست تا بهترین آموزش‌ها را در اختیارتان قرار دهد. 

انتهای رپرتاژ آگهی