3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

میز خدمت الکترونیکی آی کن پیشتاز برای کسب رضایت ارباب رجوع

میز خدمت الکترونیک عنوان دستورالعملی است که سازمان اداری و استخدامی کشور مطابق بخشنامه شماره ۱۵۳۸۵۸۸ در سال ۱۳۹۶ به ادارات و سازمان‌ها ابلاغ کرد و طی آن دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها به منظور ارائه خدمات به هنگام، سریع و سهل به ارباب رجوع و نیز ارتقاء رضایت‌مندی آنان مکلفند نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای مفاد دستورالعمل” میز خدمت الکترونیکی” و آموزش متصدیان آن اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گروه مهندسی آی‌کن، با راه‌اندازی “میز خدمت الکترونیکی”، کلیه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از طریق سامانه‌های الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه‌های ارتباطی قابل حمل هوشمند، اقدام کنند.

گروه مهندسی آی‌کن بسان گذشته به عنوان پیشتاز در ارائه خدمات همگام با نیاز روز کشور با طراحی و ارائه ” میز خدمت الکترونیکی آی کن” سعی بر کمک به دولت و سازمان‌های زیرمجموعه در اجرای این بخشنامه کرده است.

این سیستم که تمامی قابلیت‌های بخشنامه شماره ۱۵۳۸۵۸۸ سازمان امور استخدامی کشور را پوشش می‌دهد. هم‌اکنون در سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور و نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری گلستان نصب و راه‌اندازی شده است.

گروه مهندسی آی‌کن با ارائه موتور مولد قدرتمند و تحت وب، سازمان‌ها را قادر می‌سازد با توسعه خدمات الکترونیک، دامنه میز خدمت الکترونیک خویش را گسترش داده وبا مکانیزه و هوشمند نمودن فرآیندها مدیریت بهتر سازمان و رضایت مشتریان را کسب نمایند.

انتهای رپرتاژ خبری